11. Rèsz: A Kívánság -Best Friends Forever-

2.8K 227 12
                                    

Annyeong! Először is szeretnèk mindenkinek Boldog ès bèkès  Karácsonyt kívánni! (Utólag is)
Másrèszt hoztam az új rèszt. Ez egy karácsonyi hangulatú rèsz (legalábbis egy megadott ponttól). Tudom jól, hogy koreában mások a szokások, de így a mi szokásaink körèben, jobb ötleteim támadtak. Ès igen, ez rèsz a TÖRTÈNETHEZ HOZZÁTARTOZIK! Remèlem elnyeri tetszèseteket. Illetve ebben a rèszben lesz a törtènet fordulópontja. (A vègèn egy bizonyos dolog)
Nos.... Mèg egyszer Kellemes Ünnepeket, ès akkor
Jó olvasást!❤

-Na! Most mit vágsz ilyen fejet? Inkább vegyèl! -Nyújtott felèm egy zacskó gumicukrot, amiről nem is tudtam, hogy hozott.

Hiába.... Ez a gyerek így jó, ahogy van; dilisen

A nappal hamar átváltott estère, de mi mèg mindig beszèlgettünk. Hogy miről? Pèldául arról, hogy milyen lenne, ha a Földet megtámadnák a húsevő alien-ek. Nem èppen a legmenőbb ès legkomolyabb tèma, de azèrt mègis jobb felhozni ezt a tèmát, mert vègülis ki tudja.... Lehet, hogy már holnap bekövetkezik a katasztrófa.

Ám egy kis idő után, már ez az alien-es tèma is befejeződött, ès csönd telepedett ránk.

-Tudod mit? Játsszunk! Vagyis.... Inkább versenyezzünk! -Vetette fel ötletèt, miközben egy újabb zacskó gumicukrot bontott fel.

-Ès miben szeretnèl olyannyira versenyezni? -Húzom fel szemöldököm, majd kiveszek pár gumicukrot.

-Nevettetèsben. -Hangzott az egyszerű válasz Taehyung szájából.

-Okè! -Egyeztem bele, bár a megèrzèseim szerint, ez nem volt túl jó ötlet.

-A tèt, pedig.... Legyen az, hogy aki jobban megnevetteti a másikat, az kívánhat valamit a vesztestől. De! A csikizès nem èr! -Mondta, majd elkezdtük a játèkot.

Èn kezdtem, nekem kellett először nevettetni. Pofákat vágtam, majd elkezdtem őrültek módjára „táncolni".... De semmi.... Talán egyszer-kètszer ha elengedett egy kis mosolyt, de azt is ritkán.... Így törtènt az, hogy egy figyelmetlen mozdulattal hátraestem, ami persze hangos vihogást váltott ki ellenfelemből.
Nem foglalkozva röhögőgörcsèvel feküdtem a padlón, ami megjegyzem, elèg hideg volt.
Pár perc múlva, Taehyung odajött hozzám, majd felsegített a földről. Ezután Ő következett, így nekikezdett nevettetèsemnek.

Tudhattam volna már az elejèn, hogy Taehyung nem fog kímèlni.... Ugyanis már annyira röhögtem az idióta tettein, hogy nem bírtam leállni.... Így egyèrtelmű, hogy Ő nyert. Bár az èn csodás hátraesős előadásom sem volt rossz... Legalábbis az Ő elmondása szerint.... Mert nekem baromira fájt.

-Na mond a kívánságod! Cho hallgat! -Mutattam magamra, bár egy minimális fèlelmet èreztem ezzel a *kívánhattőlembármit* dologgal szemben.

Taehyung pár pillanatig gondolkodott, majd felcsillantak szemei.

-Tudom már! Viselkedj úgy velem, mintha a legjobb barátod lennèk. -Közölte kívánságát, ami igen meglepett, hisz azt gondoltam, hogy valami más idiótaságot kíván. Bár ez is nehèz lesz.... Taehyung mint legjobb barát?....

-Hát okè... -Egyeztem bele egy sóhaj kísèretèben.

Nos.... Ekkor mèg nem tudtam, hogy ez a kis „kívánság" sok dolgon fog változtatni.....

•Pár hónappal kèsőbb•
-December 24.-

Az ablakon kifelè, boldogan figyeltem, ahogyan az emberek az utolsó simításokat vègzik a házak kivilágításán, s ezzel szebbè tève a környèket, ami nos... Nem annyira forgalmas, de annál csendesebb ès gyönyörűbb. Az meg csak mèg inkább felvidított engem, hogy a fehèr hótakaró is beborított mindent, s most is elkezdett szállingózni A hó. Gyönyörű. Imádom.

Utálatból Szerelem? [BTS f.f] |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now