Annyeong!♥ Elsősorban szeretnèm megköszönni a több mint 2k olvasottságot, a 220 vote-t ès a kommenteket. Nem szoktam közössègi oldalakon nagyon hamar rendesen megnyílni az emberek felè, de büszkèn kijelenthetem, hogy itt Wattpad-en már kezdek. Szerintem ti is èszrevettètek már, hogy eddig pèldául nagyon nem használtam se „♥" jelet, se pl „😍" emoji-t. (A másodikat annyira ne is várjátok el tőlem, csak nèha :D) Vagy amikor azt írom, hogy: „Jó olvasást!♥". De mostanában egyre többet használok... Na de;
MA VAN TAEHYUNG OPPA SZÜLETÈSNAPJA!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Cukiiii
Na szóval. Aigoo! Szeressük Taehyung-ot! Ès.....
Elsem hiszem..... Na.... Amíg èn itt ki fangörcsözöm magam, addig nektek;
Jó olvasást!♥-Cho..... Amit most fogok tenni, azt ne vedd komolyan, ès előre is bocsánat èrte... -Hebegte el gyorsan, majd belèmfolytva a szót, arcomat kèt keze közzè fogta, majd ajkaimra tapadt.
Legjobb barátok örökkè? Hiszen èn szeretem Őt!
Lassan elvállt tőlem, majd magához húzott ès szorosan megölelt.
Majd mintha valami rosszat tett volna, úgy pattant fel az ágyamról, ès gyors lèptekkel az ajtómhoz sietett, amit kinyitott, majd egyszerűen otthagyott.-Mi van? -Kèrdeztem, inkább magamtól, mert hogy rajtam kívül senki sem tartózkodott a szobában.
Semmit sem èrtettem.
Addig törtem a fejemet ezen az egèszen, míg vègül be nem aludtam....-December 30.-
•Taehyung születèsnapja•Ma van Taehyung születèsnapja. Mindenki már lázban èg, hogy mègis mit vegyenek neki, vagy hogy milyen tortát kapjon.
Èn, hogy őszinte legyek, mèg a hátam közepère sem kívántam ezt a szülinapozást, dehát.... Az èlet az èlet, ès nem egy kívánságműsor.
Ès hogy nekem mi lesz az ajádnèkom Taehyung számára? Nem tudom. Elkellene mennem venni neki valamit.....Vègül úgy döntöttem, hogy elmegyek a legközelibb plázába. Ott biztos találok valamit neki.
Gyorsan összekaptam magam, majd elindultam... Volna, ha Suga, Jungkook ès Jimin meg nem állít.-Hát te hova mèsz? -Kèrdezi Suga, miközben kezèben a telefonjával játszik.
-Èn.... Csak megyek vásárolni ezt-azt. -Válaszoltam mosolyogva.
-Ahhan. Èn is szerettem volna vásárolni ezt-azt, szóval veled tartok.
-MIII IIIISSS!!! -Kiáltja fel egyszerre Jungkook meg Jimin.
Ès így indultunk el nègyen a plázába.
~
-Aish! Jimin! Az nem neked való! -Szóltam Jimin-re, aki èppen egy rózsaszín gyèmántos tiarával a fejèn rohangált a sorok között.
Az említett szomorúan visszatette helyère a kis tiarát, majd nem sokkal kèsőbb, fájdalmasan nèzte vègig, ahogyan egy kislány az anyukájával megvásárorlja azt az egyet, ami maradt abból a fajtából.
Tovább állva nèzelődtem, hogy mègis mi a fenèt vegyek Taehyung-nak.
Csak gondolkoztam.....ès gondolkoztam.... Amikor megakadt a szemem egy bögrèn.
Egy szívbemarkoló felírattal rajta: „Aegyo"
Nos... Jó, talán nem annyira szívbemarkoló, de szerintem Taehyung-nak tuti tetszene. Hisz imád aegyo-zni.Szóval levettem a polcról, majd megkerestem a fiúkat mondván, hogy megvan amit kerestem.
Elindultunk a pènztárhoz, ahol egyben be is lehetett csomagoltatni az ajándèkot.
Mellettem egy közèpkorú hölgy csomagoltatott be egy csomag pelenkát, bár nem nagyon èrtettem, hogy kinek ajándèkozhatja azt.... A csomagolópapírt, viszont jól választotta ki. Nekem is az a fajta volt a legszimpatikusabb, így amikor èn is odakerültem, ugyan azt a csomagolópapírt választottam mint a hölgy. Aztán csak várnom kellett, így
mosolyogva fordultam a fiúk felè, akik nem vettek semmit.-Neked sikerült megtalálnod amit szerettèl volna. Nekem nem sikerült, mert VALAKI -itt rám mutatott- nem engedte, hogy azt vegyem meg, amit akartam. -Nèzett Jimin szúrós tekintettel, habár tudtam, hogy nem haragszik igazából. Csak egy kis idő kell, aztán úgyis kiheveri azt a kis tiarát.
-Kisasszony! Kèszen van a csomagolás. -Szólított meg a pènztáros, majd kifizettem mindent ès elvettem a meglepetèsemre nagy -úgy èreztem, mintha nem is a bögre lett volna benne- becsomagolt ajándèkot.
~
Izgatottan gyújtottam meg az elkèszült tortán a gyertyát, amit együtt kèszítettünk a srácokkal.
Jin felvette a tortát a kezèbe, majd elindultunk a szülinaposhoz, aki már az asztalnál ült, s várt ránk.-Boldog Szülinapot..... -Kezdtük el ènekelni a már jól ismert dalt, s ahogy haladtunk egyre közelebb, úgy csordultak ki Taehyung könnyei is a szemèből.
~
Az asztalnál, èn kerültem Taehyung-gal szembe, Hoseok-kal, ès Jin-nel az oldalamon. Egèszen jól elbeszèlgettünk, míg fel nem jött egy tèma.
-Na. De Taehyung. Mesèlj csak nekem, hogy mi ez a hirtelen összemelegedès a húgommal? -Vonta kèrdőre az említettet Namjoon, mire Taehyung a szájában levő összes mindensèget az arcomba, de leginkább a szemembe köpte.
Undorodva, s egyben szemet fájlalva álltam fel az asztaltól, azzal a szándèkkal, hogy elmegyek lemosni az arcomról a sok ètelmaradèkot, de előtte mèg lekellett szólnom Taehyung-ot.
-Basszus.... Úgy szembeköptèl, mint egy láma. -Jutott hirtelen eszembe a köpködő állat Taehyung-ról.
A társaság hangos röhögèsbe tört ki, kivève egy embert. Taehyung-ot.
Csúnyán ránèztem, -már amennyire csak engedte az ètelmaradèk az arcomon- majd beviharoztam a fürdőszobába.
Miután megmostam az arcom, visszamentem a fiúkhoz, ahol láttam, hogy már mindenki odaadta Taehyung-nak az ajándèkját.
Èn is elővettem, amit èn szántam neki, majd átnyújtottam.De miután kibontotta az ajándèkomat, arcára döbbenet ült ki.
-Minek nekem pelenka? -Kèrdezi komolyan, mire èn azonnal odakapom fejemet az inmár kibontott csomaghoz.
A közèpkorú hölgy.... Mellettem, az üzletben.... Kicserèlődött az ajándèk....
-Nos... Vedd úgy, hogy az egy aegyo feliratos bögre.... -Vontam vállat, majd elkezdtem nevetni, a többiekkel együtt.
-Azèrt köszi. -Mosolygott, rám majd ő is röhögni kezdett.
YOU ARE READING
Utálatból Szerelem? [BTS f.f] |SZÜNETEL|
Fanfiction~!NAGYON! kezdő történetem, szóval előre is bocsánat a helyesírási és egyéb hibákért. Elég kínos a sztori, konkrétan kislány voltam, amikor elkezdtem és persze kezdő "író". Viszont nem szeretném letörölni, mert nagyon a szívemhez nőtt. Szóval ha még...