4. Rèsz: ILYEN NINCS!!!

2.9K 247 14
                                    

♥ANNYEONG Csokispitèk!♥ (Bocsi! Rövid rèszt! :( )
Ezer bocsánat, hogy nem tudtam felrakni a rèszt, de az van, hogy nem volt ihletem.. Sorry... Tudom ez nem mentsèg, de.... remènykedem, hogy megbocsájtotok nekem....
Ès örömmel láttam, hogy VÈGRE valaki elkezdte olvasni a törtènetet! Ezer puszi!!!! De nem is untatlak titeket tovább!
Jó olvasást!♥

Ezután visszaraktam fejemre a fejhallgatómat ès olvadoztam tovább.... majd elaludtam......

Arra keltem, hogy Jungkook bökdösi a vállamat

-Hmm??? -Kèrdezem kómásan-

Erre Jungkook elmosolyodik, majd megszólal.

-Nemsokára leszállunk! -Tudatja velem mèg mindig mosolyogva-

-Min mosolyogsz? -Nèzek rá furcsán-

-Semmin.... -Válaszol, majd megint telefonjába bújik-

Az út maradèk rèsze csodásan telt. Mivel, hogy már csak a leszállásnál keltem fel. Taehyung nem szólt hozzám, (amièrt hálát adtam Istennek) ès mèg ki is pihentem magam!

Miután leszállt a repülőgèp, megkereste mindenki a saját cuccát, majd beszálltunk az 5 perce hívott 8 szemèlyes járműbe, vagyis inkább kisbusznak neveznèm.

•EGY ÓRA HOSSZA ELTELTÈVEL•

Ezt nem hiszem el! Mèg mindig itt kocsikázunk ès.......

-Megèrkeztünk! -Szakította fèlbe gondolataimat a sofőr-

-HURRÁ! -Kiállt fel mind a 7 fiú, mint a kis gyerekek-

Lassan kivettünk bőröndjeinket, majd felmèrtük a terepet. Tènyleg kis faházikók vannak. De amilyen kicsit, ahoz kèpest gyönyörűek! A tenger közel volt, így a kilátasra sem volt panasz. A házak mögött, pedig egy pad volt található, amihez oda is mentünk, majd leültünk rá.

-Ki-Kivel fog lakni? -Kèrdezi vidáman Jimin-

Termèszetesen egy jó nagy vita lett belőle, így kedves Jin-ünk állt elő egy ötlettel:

-Mi lenne, ha kèt cspatra osztánálak titeket? Ès míg nègy embernek felírjuk a nevèt külön lapokra ès beletesszük egy sapkába, addig a másik nègy ember, kihúz egy embert! -Mondta a csodás ötletet Jin-

Így is lett. Felírták Namjoon, Jimin, Jin ès az èn nevemet, majd Suga, J-Hope, Jungkook ès vègül Taehyung húzott lapot.

Már csak remèlni tudtam, hogy nem Taehyung fog húzni, bár akkora balszerencsès azèrt nem vagyok!

Amikor Taehyung megnèzte a lapot amit húzott, rámnèzett, majd vissza a lapra.

UGYE NEM? NEM!!!!! NEEEMM!!!!!!!!!!!!!!! NEM! AZ NEM LEHET!

-Naszóval! Akkor Namjoon Suga-val, Jin J-Hope-al, Cho Taehyung-gal ès vègül èn Jungkook-kal! -Sorolja fel a párok beosztását Jimin-

NEM AKAROM! ÈN HÁROM HETET NEM BÍROK KI VELE!!!
De mivel a többiek nem tudtak, a köztem ès Taehyung közti „harc"-ról, ezèrt bele kellett törődnöm.... megint.....

Felkaptuk csomagjainkat, majd minden pár elindult a saját faházikója keresèsère. A miènk a 10-es.
Nem sokkal kèsőbb, már meg is találtuk, majd bementünk. Igazából Taehyung arcáról azt lehetett leolvasni, hogy tele van gyűlölettel.... De túlságosan nem èrdekel.

A faházikóban, van fürdőszoba, van egy kisebb nappali ès egy konyha, ès egy nagy hálószoba, aminek kèt oldalán elhelyezkedik egy-egy ágy.

-Èn alszok baloldalt! -Jelenti ki Taehyung, majd odament az oldalára, ès elkezdett kipakolni-

Èn pedig odakullogtam a jobb oldalra. Van mind kèt odalt egy-egy ágy, egy ruhásszekrèny ès egy íróasztal. Remek.....

Mire kipakoltam, már be is sötètedett. Kimentem a konyhába, majd elkezdtem csinálni vacsorára egy kis rántottát. Nem èrdekelt Taehyung! Hozzá se szóltam. Csak elővettem minden hozzávalót, majd hozzá is kezdtem.
Miután elkèszítettem a rántottát, leültem a kis asztalhoz, megvacsoráztam, elmosogattam, fogatmostam, majd letusoltam. Pizsamának egy egyszerű bő pólót vettem fel. Tènyleg nem èrdekel Taehyung. Kilèptem a fürdőszobából, majd befeküdtem az ágyamba.
Nem telt el sok idő, de hirtelen elkezdett csörögni a telefonom.... Suga hívott. Felültem az ágyon, majd felvettem.

-Szia! -Köszönök bele vidáman-

-Helo! Nincs kedved átjönni? Itt van mindenki. Jössz? -Kèrdezi vidáman-

-Mèg jó hogy! De Taehyung-gal mi legyen? -Kèrdezem unottan a nevet említve-

-Őt is hívd! -Mondja, azzal le is teszi.... Kösz Suga!-

Miután letettem a telefont, felkeltem az ágyamról, majd odaszóltam a.... nos.... nem tudom, hogy mit csináló Taehyung-hoz:

-Azt mondta Suga, hogy menjek át hozzájuk, mert mindenki ott van.... Ja ès azt, hogy ha szeretnèl jönni te is, akkor gyere.... de nem muszály!... -Mondtam, miközben felkaptam magamra egy mini kis fekete selymes anyagú rövidnadrágot.... igaz a felsőtől nem látszódik, hogy van rajtam alul valami, de nem baj....-

-Megyek. -Jelenti ki Taehyung a mondandóját, a legnagyobb szomorúságomra....-

Magamra kaptam mèg gyorsan a kis macis mamuszom, majd meg sem várva Taehyung-ot, kilibbentem a házból.
Megkerestem Sugáèk szobáját, majd bekopogtam. Nem telt el sok idő, de már nyitódott is az ajtó. Suga állt ott.

-Helló!!! Gyereee beeee!!!! -Invitálj beljebb vidáman-

Furcsa ez a Suga.... Nagyon furcsa...

Miután beljebb mentünk, hirtelen megálltam. Suga is megállt, ès èrtetlen tekinteteket szórt rám szemeivel.

-KI VAGY TE, ÈS MIT TETTÈL AZ IGAZI SUGÁVAL???? -Kèrdezem komolyan, mire felnevet, majd felkap az ölèbe-

-TEGYÈL LEEE!!! -Kezdtem el vergődni karjaiban.-

Minden hiába.... Suga nem tett le.... Már èppen úgy 4 mèterre jutottunk el az ajtótól, mikor benyitott Taehyung.....

-Khm.... Zavarok?.....

Ígèrem, hogy mèg EZEN A HÈTEN TÈNYLEG JÖVÖK ÚJ RÈSSZEL!! :)

Utálatból Szerelem? [BTS f.f] |SZÜNETEL|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora