14. Rèsz: „Bocs..."

2.7K 232 50
                                    

Annyeong!♥ Mint látjátok, újra jöttem „boldogítani” a Wattpad-et.
Ehez a rèszhez nem fűznèk semmit.. Esetleg azt, hogy most kicsit hosszabb lett, mint a többi rèsz.
Szívesen fogadok kommenteket, mint mindig. Remèlem, hogy nem untatlak titeket halálra.😁 Minden esetre köszönöm annak, aki elolvassa♥
Jó olvasást!♥

Meglepődöttsègembe hirtelen kapom fel fejem, sikeresen beverve azt, ma már másodjára.

Most gratulálnom kellene nekik?

Kamu mosolyt erőltettem magamra, majd szólásra nyitottam számat.

-Örülök a találkozásnak. -Mosolyogtam, majd meghajoltam Soo Jung előtt.

-Èn már kevèsbè örülök. -Nyávogta hisztèrikusan, s haját hátracsapva igyekezett fel az emeletre, Taehyung pedig jó kiskutya módjára követte. Hát okè...

-Hjajj a szerelem. Elvakít.. -Mondta bölcs beszèdèt Jin, èn pedig hozzátettem;

-Ès meg is hülyít. -Jegyeztem meg halkan, s mit sem törődve Jin kuncogásával, Suga szobája felè vettem az irányt.

Ha Taehyung így, hát akkor èn is.

Halkan bekopogtam, de mivel válasz nem jött, ezèrt egyszerűen benyitottam. Nem hittem a szememnek.

Suga fekvőtámaszozott. Tudtam èn, hogy nem csak úgy nőttek ki azok az eltitkolt izmok... De akkor is. Suga? SUGA? Hát okè....

Nem hallotta meg, hogy bementem, mert a fülhallgató a fülèben volt, ès ide hallottam, hogy bömböl belőle a zene.
Beljebb mentem, majd becsuktam magam mögött az ajtót.
Megvártam amíg vègzett, s csak azután szólítottam meg, miután már befejezte „edzèsèt".

-Öhm... Hello. -Köszöntem neki, mire Ő ijedten veszi fel pólóját.-Mert nem volt rajta póló...zavarba ejtő...-

-Mikor ès minek jöttèl. Egyáltalán ki engedett be? Ès... Te kukkoltál? -Tette fel sorozatosan kèrdèseit kicsit haragosan.

-Nem règ jöttem ès azèrt, mert szüksègem van a segítsègedre. Amúgy meg nincs kiírva, hogy „Belèpni Tilos” szóval bejöttem. Meg amúgy is kopogtam.. Ès kikèrem magamnak, mert NEM kukkoltalak. -Válaszoltam meg kèrdèseit, majd lazán leültem ágyára.

-Bögd ki. Mihez kell az èn segítsègem. -Nèz rám szúrósan, ès leveti magát mellèm.

-Hát öm.... Öm... Igazából...Csak... Izè... -Zavaromban elkezdtem motyogni. Hogy kèrhetem meg erre????? Aish! Mi lett velem?

-Ha most nem bököd ki, akkor eskü, hogy megverlek. -Pff... A kis törpe.

-Nèzzenek oda! A kis törpe... -Oltanám le, de a szavamba vág.

-Hè! Hè! HÈ! ÈN MAGASABB VAGYOK NÁLAD!!! Na meg persze idősebb is! HÁT HOL A TISZTELET? -Kèrdezi sèrtődőtten, miközben feláll.

Most, vagy soha! Most? Vagy soha? Na jó. MOST!

-Játszd el, hogy a pasim vagy! -Hadartam el gyorsan óhajomat.

Suga hüledezve pillantott rám. Mi rosszat mondtam? Jó.. Valljuk be. Ez hülye kèrdès volt...

-Hogy mit akarsz te? -Nevet fel hitetlenkedve.

-De ha te nem, akkor mèg ott van Jimin. Ő szerintem elèg jól eltudná játszani a szenvedèlyes...-Szavamba vág...megint.

-Várj, várj! Okè. Mit kell tennem? -Erre a kèrdèsre már adtam is a választ.

-Csak játszd el, hogy.. Hát... Tudod. Mintha a....~

Utálatból Szerelem? [BTS f.f] |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now