DAĞINIK SAC

51 1 0
                                    

Bu sehir gozumu korkutsada artik bi yola cikmisdm. Sonucu ne olursa olsun katlanacakdim. iste kaderimin bana sundugu ilk sehir..SAMSUN
Uzun yolculugun sonunda samsundaydim..
Bi taksiye atlayip hicbir yeri bilmedigim icin sahile gelmisdm
Kac saat gecti bilmiyorum ama ne havanin kararmasi ne de kac sarki degisdigi umrunda degildi..
Bu manzaraya karsi gunlerce oturabilirm diye dusunurken arkamdaki golgenin sesiyle kendime geldim
"Ya cok dertlisin ya delirmis olmalisin yada gecenin 03:00 nde burda oturacak kadar cesursun". Dedi mukemmmel 32 disini gostererek, umursamadan onume döndüm kaderimin ilk gununde bi olay istemiyordum o ise inatla benimle uğraşmaya dewam ediyordu yanima oturup elindeki biradan yudumlamaya basladi o anda yuzune bakdm dikkatlice kısık gozleri  uzun kirpikleri ve daginik saclariyla geceye kafa tutuyor gibiydi, dusuncelerden siyrilip tekrar denize daldim, dalgalarin biri gelirken digeri kayboluyordu gecenin siyahinda.. keske  biri gelirken ben de kaybolsam gecenin ortasında diye düsürken yanimdaki daginiksac sarki mirildanmaya basladi pek yabanci sarki bilmezdm ama soyledgi sarki kulaga o kadar yumusak okadr guzel geliyorduki sanki yıllardir dinledigim bi sarkiydi (DAMİEN RICE-ELEPHANT)
Ikimizde denizi izlerken bianda susup anlatmaya basladi..
"Hic olmadik zamanda karsima cikdi butun yaralarimi sardi, git dedigim halde "sen iyi olana kadar seninleyim kirsan da kizzsanda seninleyim" dedi oyle de yapdi ne gunduzum ne gecem onsuz gecmedi artik dedigi gbi yaralarim iyilesdi onunla uzun yillar birlikte oluruz hayat kurariz  hayallerindeyken bi sabah uyandigimda yanimda yokdu bi elveda bile etmeden tek bi notla cekip gtti notta sadece ben seni haketmedim sebebini kendimi topladigim zaman soyleyecegim yazmisdi.. bekledim, o yatakdan cikmadan bekledim.ama gelmedi gercekden iyi oldugumu anladiginda cekip gtti bense  her gece burda sabaha kadar iciyorum  yaralarim iylesdi ama onun ki daha beter acıtti sol yanimi pekii sende mi bendensin, senide mi terk ettiler ..

SON BİLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin