keyifli okumalar:)

32 1 2
                                    

Sim ders zili caldiginda herkes dağılmaya basladi.
Daginik sac da yanimda sarisin bir kizla cikdi siniftan .bense arkalarindan oylece bakakaldim tum sınıf boşalinca yine tek basima kalmistim otele gitsem para yok ,parkta kalsam tekin degil.
En iyisi okulda kalmakti.
Cati katina koşup biraz oyalandim temizlikciler gorurse def ederlerdi beni iki saat kadar sonra tekrar sinifa indim..
Sabaha kadar yine düsundum,netin yolundayim ben ne yapiyorum dogru yoldamiyim..
Ahhh sonucta bi yola cikmistim ve artik donusu yoktu ne olursa olsun devam.
Rüya ile gercek arasinda gel gitlerdeyken kafamdaki kahkahalar beynimi bulandirmisti..henuz kafami kaldirmadan caktim mevzuyu güya erken kalkip disariya cikip havali bi sekilde gelecekdim sinifa pehh..
Resmen kafami kaldiramiyorum resmen rezilliik aglamak istiyoruuum
"Dagilin lann!siz uyumuyo musunuz hic?" heh bi bu eksikti
Yavasca kafami kaldirdm kesinlikle akmis rimelim ve capakli gozlerim sismis yanaklarim tam anlamiyla su anda sıçtim!
Bana o kadar sert bakiyordu ki korkmamak mumkun degildi.
"Ne bagiriyosun tepemde,uyuyana saygi biraz!" deyip gecip gttim yanindan iyi yırttım galiba.  Direk lavoboya gidip tipimi duzeltip cikdim.
Arkadan biri kolumu tutup koseye cekdi. Yok artik
"Ne var sarııı! Ne istiyosun"
"Bidaha patrona insanlarin icinde bagirma! Sakın"
"Hahaha,patronuna soyle gelip kendi soylesin,boyle adamiyla laf yollayinca ciddiye almiyorum ben!" yine son sürat kolidorda surunurken bi yandan daginiga saydirmaya basladim hakettii!
Sen kimsinde bana emir weriyosun ulan götun yiyosa gel kendin soyle ama yok sarisinlarindan firsat bulamaz biz kimiz ki zaten ukala nolucak insAllah tuvalete girersinn de pecete son bitane kalir...
"Aman yavas motorunu bozarsin falan yavas"
Ulan noluyo be bi sari bi daginik sac hah motorumu bozarmisim sen once yanindakilere bak boya kupune batirilmis insan kilikli pandalar "Senin motorun bozulmassa benim ki hic bozulmaz ulan" diye bagirdim tabii kim takar benii..
Hoca yoklamayi almaya basladiginda daginik sac geldi aklima sonunda ismini ogrenebilicekdim.
Can kulagiyla dinlemeye basladim yirmi kisiyi oldu hala o burda demedi
21-22-23
"Emre USER"
Ve daginik sacin el havaya kalkar
Suanda ciglik atmak istiyorum zafer isaretleriyle selfie cekilmek istiyorum
Ewwweett!!
Bir isim neden beni bu kadar sevindirdi sacmalama tabikide merakimdan sonucta gizemli biri merak ettim sadece hepsi bu olmali..
Son derse kadar mp3 umden sarki dinledim.yeni oldugum icin pek bise diyen olmadi.
Son dersin bitimine yakin mudur iceri girdi ondeki iki kiz mudur girince hocaciiim diye garip sesler cikardilar hoca ufak tebessum atip "ozge sen benimle gel"
Diye disari cikardi bes dkkalik sesssizligin ardindan
-"Ozge seni bu okula kayit ettiremiyorum maalesef "
+"nasil yani hocam ne gbi bi sorun var?"
Saskinlik butun damarlarimi kaplamisdi.ilk defa kendi ayaklarimin uzerinde durucakdim ulan !ilk defa kaderimi ben yazıcaktim.
Ama yine engeller ..

SON BİLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin