Sınıfta ki herkes dogal olarak bana odaklanmisdi mudur beni tanitmak icin bana dondugunde daha adimi bile sormadigini anlamis olacakki gulumsedi bende cekingen tavrimi kenara birakip atladim ee yeni ortam da yeni karakterimi konusturmam lazim degil mi?
Selam. Ben Özge Alkan Istanbul dan yeni tasindim buraya ve bundan so ra egitimine burda devam edicem dedim siniftakileri gulucuk dagitirken
Arka taraftan bi ses "demek buraya sürduler seni" diye sakin ses tonuyla konusdu kafami o yöne cevirmemle oha insAllah gözlerim bozulmustur yanlis goruyorumdur diye dualar savururken icimden "ağırına gitti heralde boyle duyunca" dedi tekrardan tabii ya o iste dağınık saç!
O anda kendine geldim neden boyle soylemisti cok mu kotuydu okullari peki o neden burdaydi..kafamda deli sorular
Mudur daginik saca "madem okulu bukadar iyi taniyorsun sen tanitip gezdirirsin arkadasina" dedi. Biyik alti gulumsedim tabi daginik sacin surat ifadesi tam bir patlicandi..
Sonra mudur sinifta cikdi hocada
Istedgin yere otur diye onemsemeden yerine oturdu.bi goz gezdirip arkadaki kizin yanina gecdim sessiz bir tipe benziyordu "merhaba" deyip oturdm ders zili caldiginda bikac erkek yanima geldi kimisi kendinden bahsedip kimisi okuldaki havasini bana atiyrdu neyin kafasi abi bu diye dusunurken biri kolumdan tuttu hah iste yine o daginik sac!
Kolidora cikdgimizda kolumu cekip "hayirdir" diye cemkirdim.
Evet tam anlamiyla cemkirmistim yanimizdan gecen bikac kiz kotu bi sekilde bana bakiyorlardi umursamadan daginik saca dondum.
Evet hala daginik sac adini birturlu soramadim..sormayada niyetim yok gibi.
"Kulaklarinda sorun var galiba?"
"Ne alaka?
"Kesin var yoksa bu haller.."
Halarettmi etmisti o bana
Ne varsa soyle dedigimde
"Kizim ne olacak seninle mudur okulu gezdir dedi diye burdayim,yoksa merakli degilim."diye tek solukta kelimelri suratima yapistirdi
Evet hakliydi ve o coktan yurumeye baslamisti bende pesinden suruklenmeye..
Neden butun kizlar bize bakiyordu?hic mi yuruyen insan gormemislerdi acaba?
Merdivenleri tirmanirken "iste bunlar merdiven sunlar kapi icerde siralar diye sacmalarken bianda bi grup ogrencinin oldugu yere gitti bense kalakaldim yine.
Butun kizlar daginik sacin etrafinda pervane olmuslardi vay be bu okulun popiside bu demek.. Daginik sacin kulagina birsey soyledgi uzun boylu saarisin coxuk bana dogru yurumeye basladi yanima geldiginde "yeni okuluna hosgeldin kaçak!" dedi yamuk gulusuyle. Acaba boyle tatli oldugunu calan mi dusunuyor diye kafamdan gecirirken bi yandan "hosbulduk" dedim samimiyetsiz gulusumle "okulu sana ben gezdirecegim kacak patron oyle istedi" dedi yururken nasil ya bende saf saf beni gezdiricek sandim.tabi kizlari gorunce pabucumuz dama atildi sarinin pesinde ilerlerken o biseyler anlatiyordu ama benim aklim daginik sactaydi. Düsünme düsünme diye beynime sinyaller yaksamda beni tınlamadilar bile.
Sari yi kolundan tutup kendime cevirdim "gerisi kalsin ,anladik "
Deyip ters istikamet yurumeye basladim.neyin tavriydi bu simdi niye bu kadar sinirlenmistim. Arkadan sari avazi cikdigi kadar "sakin patrona asik olma,gerekirse bana ol ama patrona olma!"dedi ustune bastira bastira.
Hah komik mi bu simdi daginik sac ve ben Allah yazdiysa bozsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BİLET
Teen Fictioneger kaderinde O varsa mutlaka son bilet onun şehri nedir.. Bir kız düsunun erken yasta ailesini kaybetmis ve insanlarin acıyan gozlerinden kacmak icn son bilete talip olmus ..