9:)

17 1 0
                                    

Tamam zeki bi ogrenciydim ama abartilacak kadar degil ne demek onceki okuluna burs la devam edebilirsin. Istesem zaten kacmazdim ki istanbuldan ne degisecek o okulda okusam herkes yine dalga gececek offf ne yapicam simdi ben..
Yine okulun catisinda kafami kucagima daldirip dusunuyorum neden hep ben dusunuyorum? mudurde nazikce git dedi ne kadar istemiyorum ozel okulu desemde yok en iyi firsatmis kalsin o firsat gerekirse okulu birakirim..
Evet birakicam bu macerada burda son!
Zaten neyime benm yeni hayat..
Oflaya puflaya sinifa indim
Aradan bir saat gecmeden kolidorun ısigi acildi
Sıctım
Bi bu eksikti smdi bekci disari aticak benii...
"Ne isin var senin bu saatte burda?"
Daginiksac neden surekli karsimda msj falanmi wermeye calisiyo bana hayrdir yani aşık falan olduysa soylesin adam gbi boyle surekli laf atmalar falan..
"Hoop sağar misin kizim soylesene"
Bos bos bakiyorum yuzune neden bilmiyorum ama sadece bakiyorum
Su anki ruh halimden kaynaklaniyo bence hersey ust uste geldi sonucta
"Madem cevap wermiyosun,sen mecbur biraktin beni buna"
"Yok artik sacmalama indir beni senin bu yapdigin suc haberin var mi hemen indir yoksa bagiririiiim "
"Bagir bebegim koca okuun duvarlari cewap werirse ne alaa " dedi sesli kahkahasiyla o nasil bi gülüs vivdansiz yeminle bagiracak olsamda sustum..en guzel gulusu ona wermis Allah.
"Ahhh!! Yavas be ayı!!resmen arka tanpon felc!

SON BİLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin