10

31 1 0
                                    

"Kadinlara karşi biraz kibar olunur,ama sen ne anlarsin odun herifin tekisin!"
"Susucakmisin yoksa zorla öpiyimmi?"
Yok artik beni öpmek mi istedi simdi bu ,yoksa cenem fazla oldugu icin dalga mi geciyo,yok artık.
"Suanda gercekden seni öpmek istedigimi falan mi düsunuyosun,komik misin kizim sen"
"Niye ben öpülemez miyim?"
"Cıkkk"
"Nede-"
Yok artik!dudaklari dudaklarimda
Ama az once öpülemez dedi..karsılık vermiyorum, weremiyorum zaten oda beni öpmuyo sadece dudagini dudagima bastiriyo..
Gercekten öpülmuyor sadece susturuluyorum suan!
Ellerimle omzundan ileri itip geri cekildim.
"Naptigini saniyosun sen,kızlar seni fazla kaldirmis heralde her onune geleni öpmeler falan hayirdir sen?"
"Kabahat bende zaten  benim ne isim war burda ne diye sana yardima geldiysem"
"Heyyy..bi saniye bi saniye sen bana yardimami geldin?neden benim yardima ihtiyacim yokki?"
"Neyse bende vazgectim zaten hadi eyvallah"
"Eger soylemessen yarin herkese beni öptügunu soylerim,"
Cevap vermeden yurumeye devam ediyordu neden geldi neden gidiyor simdi
"Sevgiline de soylerimm!!"
Diye bagirdim, duraksadi demekki oda seviyo ki durdu bende sans olsa zaten!
Bana dönüp "hangisine?" dedi gulumseyerek
O gülüsü bi kez daha gördugumemi sevinsem yoksa birden fazla sevgilisi oldugunami üzülsem bilemedim
Resmen duygu karisimina sokmustu beni..
Hic cevap vermeden bu sefer ben ters istikamete yurumeye basladim daginiksac bagirdi busefer
"Mudurun soylediklerini duydum,özel okuldan gelmissin. Demek sende o tiki lerdensin.niye geldin buraya? Yoksa baban istedigin oyuncagi almadi diye kusup buraya mi saklandin?"
"Hah! Sende onlardanmissin,belki beni anlarsin diye dusunmustum ama yanilmisim!asil sen o tiki lerdensin."
Bi hışımla okulun kapisina koştum. Ama nafile okul kapisi kitli tabi yaa! Bende ki sans kimde var.
Arkadan yine daginiki sac
"Cok tuhafsin,bi yandan simarik kiz cocugu gibisin ,diger yandan derdi hic bitmeyen anne gibisin. kimsin sen?"
Ona döndugumde duvara yaslanmis yerde oturuyordu. Bende oturdum yere artik icimi birisine dökmessen patlatabilirdim..

SON BİLETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin