Sabah cebimde kalan son parayi kapinin onunde masada oturan adama uzatip cikdim otelden . harika bu gece kalmaya yerim yoktu
Ama pes etmeyecegim sonuna kadar savasacagim seninle hayat diye beynimi yıkadim..
Uzerimde hala ayni kiyafetler vardi kot şortum uzerinde mavi kısa tshortum belimdede kareli siyah gomlegimle kendimi kokuşmuş gibi hissediyorum onceden olsa hergun duş alirdim smdi ise uc gundur ayni kiyafetlerleyim cantamda birkac kiyafetim var ama okula giderken kullanmam lazim diye dusunurken karsimda bi okul grdum biraz yaklastigimda evvet iste liseydi hemen bahceye girip mudur odasini aramaya basladm icerisi özel okul kadar buyukdu bulmam biraz zor olsada iste mudur odasinin kapisindayim..
Tiklatip iceri daldim..
iste bu mukemmel genc bir mudur :)
Oturup tek basima oldugmu anlatip durumumu soyledim oda hemn 'sen okumak istersinde ben seni almammi okula "dedi . simdiden sevmisdm mudur "islemleri halledriz gel seni sinifi a gotureyim " dedi
Hayir bu halde olmaz di ben ki maşa siz okula gtmeyen okulun popi kizi smdi bu halde.. Diye dusunurken bi saniye ben artik eski ben degildim yeni hayatimda baska karaketrdim her bilet yeni insandi benim icimde..
"Peki" diyerek gulumsedim mudure
Onde mudur arkada ben iki kat asagi indik iste yeni sinifim 11/D bismillah deyip sinifa girdim midemdeki kelebekler hadsizce ucmaya basladilar.iste bu huyumu gercekden sevmiyorum her yerni ortamda neden bu iskenceyi bana yapiyor bu kelebekler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BİLET
Teen Fictioneger kaderinde O varsa mutlaka son bilet onun şehri nedir.. Bir kız düsunun erken yasta ailesini kaybetmis ve insanlarin acıyan gozlerinden kacmak icn son bilete talip olmus ..