Anlatmaya başladim;
Ailemle aram bozuk. annem babam ayrı,ortada kaldim bu yuzden de sehir degistirmek istedim..dedim
Evet yalan soyledim cunku, galiba birazcik ondan hoslanmaya basladim,o yuzden benimle sirf ailem olmadigi icin yakinlasmasini istemiyorum oda bana aciyacaksa hic bilmesin daha iyii..
Yaptigim yanlismi dogru mu bilmiyorum ama suanlik bu sehirde kimsenin bilmesini bana acimasina izin vermicem bitek bunu biliyorum
Emre kolumdan tutup cekistrdi ne oluyo dememe kalmadan arka bahceye dogru goturdu kucuk bi kapidan gecip banka oturduk
Neyin kafasindaydi bu cocuk yine icip icip beni mi bulmustu
"Yine dertlisin anlasilan?"dedim
"Yasadigin surece dert senin 6.duyu organin,tersini iddea edersen vururum"dedi
Gür bi kahkaha attim
Gunduzleri cekilmesede gece gercekden kafasi guzeldi:)
"Gidicekmisin OZEL okuluna " dedi uzerine bastirarak
"Hayir okulu birakicam"
"Atarliyim diyosuun"
"Yok canim! atar bi tikinin ne haddine"
Dedim alttan laf sokmaya calisarak
Tabi ki bay odun cevap vermedii..
Bir sure hic konusmadan gokyuzunu izledik.gokyuzunun siyahini cigerlerime doldurdum..
Daginik sac bianda
"Sevgilin var mi?"
Diye sordu..
Allah im bu nasil soru kalbim yerinden cikicak sanki,kelebekler amuda kalkdi resmen. Ona dönmeden
"HAYIR" dedim
"Guzel" dedi..
Yine sustu..
Ben heyecandan icimden cigliklar savururken o yine sustu..
Ama daha fazla icimde tutamadim.
Her ne kadar caktirmamaya calissamda gozlerim beni kesin ele veriyordu . sonra karanlik olmasa yanaklarim kesin kırmızıydı, gece olması bi nevi işime gelmisti, "neden sordun" ahh su sevindigim zamanlarda sesimdeki cocuksu tavir..
"Cağan!"Dedi
"seni görmus dün.."
Icimdeki çocugu öldüren adam. Tek cumlesi yetmisti hevesimi kirmaya,ne demek çağan seni görmüş. Sen, sen gormedin mi benii,
Tabi bunlari soyleyemedim ona sadece :
"ee gözu olan herkes gorur beni" dedim. Evet, yanlis zamanda igeenc espriydi..kabul!
"Boyle seyleri soyleyemem pek,anla iste "
Onunda sesinde bi sogukluk vardi sanki.soylemek istemiyo ama mecbur gibi yada ben oyle anlamistim cevap vermedim aradan ne kadar gecti bilmiyorum ama oda kalkip gitmedi yanimdan sadece yıldızlari izledik..
Sessizligi ben bozdum
"Nerden ogrendin okulda oldugumu?"
"Kuşlardan"
Bu sefer ben sustum..
"Kimden?"
"Dun okul cikisi bekledim kapida ama cikmadin bende gormeden gittin sandim,bugun de bekledim yine cikmayinca oyle bi sansimi deneyeyim diye okula bakmaya geldim sansim varmis,buldum seni."
Bu sozleri basta soylese heyecanlanirdim belki ama smdi kelebekler öldü,24 saati tam 1 dakika gecti..
"Çağan için?"
"Çağan için!"
Ikimizde buz kutlesi gibiydik. Ben hadi neyse o neden boyle.. Belki de terk eden kiz yuzunden sonucta bana anlatali iki gun oldu..unutmadi ya.
Hic birsey soylemeden banktan kalkip yurumeye basladim..biraz daha oturursam ya ona askimi itiraf edecekdim yada hıçkıra hıçkıra aglayacaktim..bende gitmeyi tercih ettim.
Avazı çıktığı kadar;
"Çağan cok hasta"dedi
Oldugum yere civilendim sanki o cumleyi kurunca,
"ilk defa birisinden hoslandi, belki sen onu tedavi olmasi icin ikna edebilirsin"
Gozlerim daha fazla dayanamayip birakti icindeki yagmurları,buluttan coktu gozumdeki damlalar,asıl adım BULUT olmaliydi benim.
Daginik saca bakdim,aramizda ki mesafe hayli uzakti birkac adim yaklasip
"Patron degil misin!niye ikna etmiyorsun onu?"dedim sitemkar sesimle
"Denedim ama yasamak icin sebebim yok diyo,ama simdi sen varsin?"
Bu sözler canımı nasil acitiyo bi bilse!
"Peki,ya ben onu sevmessem,ya benimle mutlu olmassa?"
Ben boyle deyince gözleri parladi sanki,yutkundum
"Ya tedaviyi kabul edip iyilesirse?seni birakan kız gibi kotu gununde yaninda olup iyi..."
Bir adim atti bana parmagini dudagima koyup "simdi degil" dedi. soyledigimden utanmistim aslnda ama icimde ona karsi biseyler olmusken onun bu soyledikleri..bilseydi icimi belki o utanirdi bu sotlediklerinden. Bian bogazima geldi kelimeler,sonrası düğüm..
"Doktor 1 ay sure verdi,aslinda tedaviyle düzelmez. Tedavi nin sonucu %5 ama en azindan son ayini mutlu gecirir,seninle dolu dolu"
Öyle güzel bakma be adam!
Simdi nasil istemddigin bir cevap vereyim sana. Diyemedim,
"Sen öyle istiyosan"diyebildim sadece.
Iste o an! ömrumde aklimdan cıkmayacak o an!
öyle sıkı sarıldi ki yaptigima pisman olacaksamda sırf bu sarilmadan dolayi olmayacakdim. Yine gozyaslarim akiyordu ama busefer mutluydum,hemde onun omzunda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BİLET
Teen Fictioneger kaderinde O varsa mutlaka son bilet onun şehri nedir.. Bir kız düsunun erken yasta ailesini kaybetmis ve insanlarin acıyan gozlerinden kacmak icn son bilete talip olmus ..