Po delší době jsem dorazila k jedné chalupce. Podívala jsem se tam a uviděla jsem tam poníka,který mýchal různé lektvary. Chvíli jsem ho pozorovala a poznala jsem ho. Bylo to má zracená kamarádka Nature lover,která se loni ztratila a mým odhadem se stala něčím jako zecorou,tedy jakousi čarodějnicí. Už už jsem tam chtěla vlítnout a obejmout ji,ale pak jsem si uvědomila,že jsem changeling a ona je z celé duše nenávidí. Nakonec jsem se zhluboka nadechla a pootevřela dveře.,,Ahoj Nature lover,to jsem já,Help a lot".,,A co máš z hlasem?",zeptala se.,,víš,měla jsem nehodu a.... V tu chvíli jsem vešla dovnitř, ,,...stala jsem se changelingem. Když jsem vstoupila,Nature lover upustila lektvar a ten se rozprskl po hliněné podlaze.,,Ty mi lžeš,jsi changeling a chceš ode mne lék na věčnou pony podobu,je to tak?!",,Ne tak to není,já opravdu...",,MLČ! Zařvala na mě a mně začaly téct slzy. Už by mě vyhnala,kdyby se neozval jeden hlas:,,Opravdu nelže,viděla jsem to na vlastní oči", ze stínu vylezla podivná postava. Měla changelingovské oči a křídla,ale zbytek těla měla jako normální pony.,,Dokaž to!",řekla nevlídně Nature lover. Postava se jen pousmála,vytáhla nějakou lahvičku z přihrádky,nakapala si do kopyta pár kapiček a začala to na mě patlat. Náhle se kolem mě objevila siuleta mé původní podoby. Po chvilce zase zmizela. Nature lover se začala na mě usmívat a řekla:,,Promiň Help a lot,opravdu jsem netušila,že to můžeš být ty,ale moc se ti omlouvám,žádný takový lektvar,který by ti pomohl tu nemám,ale tady Changeling heart by ti mohla nějak pomoct". Koukla jsem se na Changeling heart a ta mi řekla:,,Nemám sice u sebe žádný lektvar,ale můžu tě naučit ovládat tvé nové schopnosti a pak by ses mohla zase vrátit mezi poníky".,,A jak to bude dlouho trvat?",zeptala jsem se.,,To může být různé,ale ty budeš určitě šikovná a naučíš se to určitě velmi brzo".Následně mě chytla za kopyto a řekla:,,Budeš se to ale učit v tajnosti,ukážu ti tajnou skrýš,ve které se schovávám,ukážu ti ji". Šly jsme dlouho až jsme dorazily k jednomu naprosto obyčejnýmu křoví.,,Teď se připrav...", řekla a několikrát zatleskaka a křoví se otevřelo a objevil se tajemný vchod.
ČTEŠ
Život Changelinga
FantasyBývala jsem normální pegas, ráda jsem pomáhala ostatním a ráda jsem hrála různé hry.To všechno se ale jeden den změnilo....