Pozdě(?)

16 3 0
                                    


Utíkaly jsme palácem jak jsme jen mohly,protože před  chvílí jsme zaslechly křik,který se až nebezpečně podobal Shiny Darkness a Stalight Glimmer a následně hlasitý smích královny Chrystalis.Při běhu jsem si vybavovala všechny ty smutné tváře všech těch nebohých poníků,kteří byli v těch celách proměnění na changelingy a začala jsem si to velice vyčítat,ale moje kamarádky mají prostě přednost před všímkoliv na světě,takže jsem zrychlila (což je u  mě velice neobvyklé) a hnala se,abych mohla pomoct co nejrychleji oběma stranám poníků.Vběhla jsem do jedné komnaty,odkuď byl slyšet výkřik a strnula jsem.To co jsem spatřila se mi z celého srdce hnusilo-dva syčící changelingy a zle se usmívající Chrystalis.,,Konečně můj test vyšel,dokážu udělat z poníka svého poddaného'',řekla zlostně Chrystalis.,,NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ,TO NE'',vykřikla jsem se slzami v očích.V tu chvíli se na mě všichni podívali.,,Aaa,Help a Lot je tu,no podívej se,co jsem z nich provedla,no vidíš?'',řekla zlověstně Chrystalis.,,A teď si ji vemte,mý drazí changelingové.''.Moje lítost se začala pomalu přeměňovat na zlost až najednou,když už byli skoro u mě,jsem vykřikla zlostí a odkopla jsem je a začala jsem se vyrhat na Chrystalis.Skočila jsem na ní,jenže použila štít,takže jsem se odrazila a spadla jsem na zem.To mi na zlosti ještě víc přidalo a začala jsem čarovat,ani nevím jak a najednou jsem se začala vznášet a můj roh začal vytvářet kouly,která začala se zvětšovat a pak jsem ji na ni vrhla.To,co se stalo pak už ani nevím.Probrala jsem se,když byl celý hrad téměř zbořený a viděla jsem (kromě sutin) svoje nejlepší kamarádky v jejich původní podobě(tedy jako poníky) a sebe též.,,WOW,co se stalo?''Zeptala jsem se nejistě, ,,To bylo úžasné jak začaly všude létat růžové jiskry a pak si nás proměnila zpátky na poníky včetně těch co byli v celách a taky samotné changelingy'',vyrkly všechny naráz.,,WAT?'',řejkla jsem dost hodně udiveně.Rozhlídla jsem se kolem sebe a všude bylo spoustu poníků včetně všech princezen.,,Jakto,že jsem tak silná,ukrývám snad v sobě nějakou skrytou sílů?''Z davu vystoupila Candace a začala vysvětlovat:,,Ty v sobě totiž ukrýváš sílu přatělství a pomoci,tvé srdce je z čisté lásky a proto prolomilo kledbu všech changelingů,celá Eqvestrie je ti vděčná.'',,Děkuji vaše veličenstvo'',oslovila jsem ji a celý dav začal vyvolávat moje jméno.Myslím,že tohle bylo asi nejúžasnější dobrodružství ,které jsem zažila,a to bylo teprv jedno z mnoha dobrodružství,které jsem se rozohla jsem napsat ;) .

Život ChangelingaKde žijí příběhy. Začni objevovat