Když jsem se probrala,stála už u mých dveřích Changeling heart. Řekla mi,že dnes je můj první den,kdy půjdu do changelingovské školy. Chytla mě za kopýtko a šly jsme. Když jsme dorazily,třída byla již plná malých i velkých changelingů. Posadila jsem se hned vedle Chrisí,protože je to moje nová changelingovská kamarádka. Když jsem si vedle ní sedla,usmála se a poděkovala mi. Do třídy vstoupila changelingovská učitelka a řekla:,,Milý žáci,jak už jistě víte,objevil se tu mezi námi nový changeling jménem Help a lot,proto si zopakujeme všechny lekce,které jsem vás zatím naučila". Čekala jsem,že třída bude dělat něco jako jéžiš nebo ach jo,ale nic takového se neozvalo. Místo toho se ozvalo radostné vykřiknutí a všichni zvolali:,,Super,alespoň si to můžeme zopakovat!". Byla jsem celkem překvapená.,,Takže Help a lot",řekla učitelka, ,,pojď k tabuly". Opět mě popadala nervozita,ale šla jsem. Učitelka se na mě mile pousmála a řekla:,,Podívej se na mě a zkus si představit,že si to ty". Zkusila jsem to a opravdu,kolem mě se rychle blýskl zelený vír a rázem jsem se proměnila v učitelku.,,Šikulka!",řekla paní učitelka, ,,teď si zase představ svoji původní podobu". Zkusila jsem to a zase jsem byla changeling.,,Výborně,dostáváš ode mne jedničku,za to,jak si šikovná". Posadila jsem se do lavice a na řadu šli jiní changelingové a samozřejmně to už všichni uměli. Najednou zazvonilo,konec první hodiny ze tří.
ČTEŠ
Život Changelinga
FantasyBývala jsem normální pegas, ráda jsem pomáhala ostatním a ráda jsem hrála různé hry.To všechno se ale jeden den změnilo....