Znova ve vesnici

14 2 0
                                    

Uběhla už taky nějaká ta doba a já si již zvykla,že jsem changeling,seznámila jsem s jednou moji novou kamarádkou jménem Shiny Darkness a taky jsem se ještě víc skamarádila se Starlight Glimmer. Jednou jsem si řekla,že nastal čas,abych kamarádkám ukázala tajnou vesnici hodných changelingů.Jedmou jsem sebrala všechnu svoji odvahu a řekla jsem jim,když jsme byly společně v kavárně:,,Holky,ráda bych vám chtěla říct jedno moje tajemství, ale nesmíte to žádnému poníkovi říct,je vám to jasné?'',,Ano,jasně,jaké?'',,Musím vám ukázat jedno naprosto úžasné místo a ví to jenom já a Nature Lover.''Než stačily se holky na něco zeptat,čišnice nám přinesla tři čokoládové milkshaky. Když jsme je vypily,zaplatila jsem a Shiny Darkness se začala hned ptát:,,Kde je to místo?'',,V Everfree forestu...'',odpověděla jsem.,,V Everfree forestu? Není to nebezpečné do něj chodit,vždyť víš,co jsi tam potakala.'',řekla Starlight.,,To jo,ale taky jsem tam objevila něco úžasného!''.To už jsme stály u Everfree forestu a obě holky polkly.,,Já ti nevím.......trochu se bojím'',řekla Shiny Darkness.'',,Ale neboj'' a vešly jsme.Šly jsme už celkem dlouho a já začala ztrácet naději.Najednou jsme spatřily chaloupku.,,To je to místo?'',zeptala se Starlight.,,Ne,není,ale jsme blízko.''.Šly jsme ještě chvíli a pak jsem si začala vybavovat to místo.,,Tady to je.'',vydechla jsem.,,Co,to jsme sem šly kvůli nějakýmu křoví,co je na něm.....'',,šššššššššššššššš'',zastavila jsem Shany Darkness, ,,sleduj.''Několikrát jsem zatleskala a pak jsem zvolala:,,To jsem já,Help a lot a jsem tu se svými kamarádkami,puste nás,prosím...''.Najednou se křoví otevřelo a za ním se objevil tajný vchod.Vešly jsme.Nevšimly jsme si však zvláštní postavy za stromem,která se tiše,ale velmi zle zasmála.,,Ahahahaha,konečně vím,kde to místo je,oplata je má.''

Život ChangelingaKde žijí příběhy. Začni objevovat