Hodní changelingové

22 3 0
                                    

,,Pojď za mnou",řekla Changeling heart vešla do tajemného vchodu,já šla za ní. Šla jsem celkem dlouho,když najednou:pád. Letěla jsem celkem dlouho a v šoku jsem zapomněla,že i changeling umí létat. Spadla jsem celkem trvdě.Changeling heart se mi hned omluvila:,,Promiň...zapomněla jsem ti říct o konci tunelu".,,heh,to nic,kde to vlastně jsme?",,V mém tajném ktálovství". Changeling heart vykouzlila ohínek a tím zapálila všechny louče. To co jsem spatřila mě dost vyděsilo:celý houf changelingů.,,ÁÁÁAaaaa",vykřikla jsem.,,Neboj,ty ti neublíží,jsou to něco jako děti".,,Děti?",řekla jsem trochu nejistě, ,,jak to?",,Vždycky,když se objeví v everfree forestu changelingovské vejce,tajně nějaké ukradnu a pak je vychovávám k dobré straně. Plánuji totiž dokázat poníkům,že i changelingové mohou být dobrá stvoření.,,Aha...",řekla jsem trochu nejistě.,,Ahoj nováčku jak sssse máššš?"zvolali všichni najednou a jedna changelingovská klisna(stará asi tak,jako já) ke mně přišla a řekla mi:,,Ahoj,ráda poznávám, jsem Chrysí a ty?",, jsem Help a lot".,,Help a lot? Není to moc poníkovské jméno?",,Víte, jsem i bývala poník,ale Chrystalis proměnila...". Trochu jsem posmutnila. Changeling heart si toho všimla a hned všem všechno vysvětlila.,,Aha,to je nám líto",zvolali všichni. Nakonec se ale usmáli a začali se mi představovat až na Chrysí,to už jsem znala. Nakonec mi i ukázali kde je jaká místnost. Byla tam i škola,do které budu chodit a budu se učit moje nové schopnosti. Nakonec jsem si lehla do mé nové ložnice a začala jsem střebávat všechny moje nové zážitky.

Život ChangelingaKde žijí příběhy. Začni objevovat