Když jsme přijely do Ponnyvillu,spatřila jsem obrovský zámek.,,Tam bydlí Twilit s jejími kamarádkami?'',,Ano a našly si novou,jmenuje se Starlight Glimmer,dříve byla zlá,ale teď se polepšila.''.Šly jsem k tomu paláci a tím blíž jsme byly,tím ohromující mi připadal.U dveří nás přivítal zajímavý poník.Byl bledě růžový a měl fialovou hřívu se světle modrým proužkem.,,Ahoj,kdo jste a proč jste přišly?'',zeptala se nás.,,Já jsem Nature Lover a tohle je Help a Lot,chtěly bychom mluvit s Twilit.'',,Twilit tu dnes není,jela s kamarádkama do Fillydelphii,ale já vám ráda pomůžu.'',,Dobře,pojďme dovnitř,ostatní poníky by to mohlo trochu,no,trochu překvapit...'',,Aha,no nevím co máte na mysly,ale nějak to spolu vyřešíme,mimochodem,já jsem Starlight Glimmer,ale klidně mi říkejte Starlight.'',,Já tě znám,ale na to teď není čas.'',,Dobře,ehm,pojďte dovnitř''.Starlight zavřela a já byla ohromena ještě víc.Za prvé:ten zámek byl větší než se zdá a mnohem hezčí,za druhé:bavím se s twilitinou kamarádkou.,,Tak co je za problém'',zeptala se nás.,,Teď se už můžeš proměnit zpátky,Help a Lot''.Starlight se trochu podivila a zároveň lekla,když uviděla zelený vír a poté mě v changelingovské podobě.,,Ahhhhhhh'',lekla se, ,,JE TU CHANGELING'',,Ale já nebývala changelingem,to chrystalis mě proměnila!'',vyhrkla jsem ze sebe.Poté všechno Nature Lover(až na naši tajnou vesnici) Starlight vysvětlila.,,Aha,no,umím jedno kouzlo,ale to jenom způsobí,že tvá výchozí podoba bude poník a ne changeling.'',,To by bylo úžasné,mohla bych se díky tomu proměňovávat na různé poníky a přitom být sama sebou to by bylo úžasné'',řekla jsem s úžasem nad jejími schopnostmi.Starlight se postavila doprostřed místnosti a začala vyvolávat kouzlo.U jejího rohu se objevila záře a já se začala bez důvodu vznášet,najednou se kolem mě objevila bílá záře a když jsem přistála,byla jsem zase poník.,,YAAAAAAY'',vykřikla jsem radostí.,,Trochu se kontroluj'',napomenula mě Nature lover.,,Promiň,jenom jsem šťastná,že zase mohu mezi poníky v mé původní podobě.''Starlight se pousmála a já ji objala.Myslím,že to asi nečekala,protože usmála ještě víc a myslím,že se ji uronila slzička,to mě velice dojala a taky jsem jednu uronila.Mockrát jsem ji poděkovalaa odešli jsme.
ČTEŠ
Život Changelinga
FantasyBývala jsem normální pegas, ráda jsem pomáhala ostatním a ráda jsem hrála různé hry.To všechno se ale jeden den změnilo....