Abelivia a Nature Lover

18 2 0
                                    

,,Ehm...ahoj,já jsem Help a Lot a vy?",řekla jsem těm dvoum changelingům.,,Cože?!",vyhrkli oba dva najednou, ,,Já jsem Abelivia a to je Nature Lover!",,Wow,holky,jak ráda vás vidím" a objala jsem je.,,Mimochodem,nemáte nějaký plán,jak se odsuď dostat?",,No,to by mě taky zajímalo",řekla trochu ironicky Abelivia.,,Hmmmmm....mám to", vyhrkla Nature Lover, ,,Helpy,ty víš,jak používat svůj roh,mohla by si zničit ty mříže!",,To je pravda,ale ničící kouzlo neumím...",,Ustupte,já jsem bývala alicorn,há ničící kouzlo umím", řekla Abelivia. Obě jsme ustoupily za ni. Abelivia začala říkat nějaká a.......nic.,,Jakto?!",vyhrkla, ,,Vždyť jsem se nezpletla,vždyť jsem bývala alicorn a ničící kouzlo je jedno z prvních!?",,Třeba se ti změnila i tvá magie...",začala jsem nahlas uvažovat, ,,mohla bych to zkusit já?",zeptala se Nature Lover.,,Když myslíš...",odpověděla zklamaně Abelivia.,,Víte,changelingové jsou stvoření,kterí postrádájí lásku,takže kdyby jsme použily všechny tři kouzlo lásky,možná by to ty mříže mohlo roztavit,protože by nevydržely tolik lásky.'',,To je geniální nápad'',řekla jsem, ,,Abelivio,jak se to kouzlo vyvolává?'',,Stačí si představit něco pěkného a při tom si říkat:Nechť se kouzlo naplní.'',řekla Abelivia trochu nejistě,neboť si nebyla jistá,zda to bude fungovat.Začala jsem si představovat ty nejhezčí zážitky a můj roh začal růžově zářit a pak jsem si řekla:,,Nechť se kouzlo naplní'' a najednou 'BUM' a celá cela explodovala.Obě holky se na mě začaly udiveně koukat a obě řekly:,,Mi jsme ani načaly kouzlit.....'',,Cože?!Vždyť ta exploze byla obří,jako by ji udělalo nejméně sto poníků....'',udiveně jsem odpověděla a opatrně jsme vylezly ven.,,Teď se musíme proměnit na klasické changelingy,to se stačí ty changelingy představit a ono to půjde samo.''Holky byly velmi šikovné a za chvíli tu stáli tři changelingové.,,Teď se musíme proplížit až ke Starlight Glimmer a Shiny Darkness a musíme je osvobodit.,,Dobře'',řekly obě dvě a a vydaly jsme se chodbou do temna.

Život ChangelingaKde žijí příběhy. Začni objevovat