probuzení

18 2 0
                                    

Když jsem byly u konce naši prohlídky,ukázala jsem holkám,kde mají ložnice a šly jsme spát.Probrala jsem se však někde naprosto jinde.Byly jsme uvězněny v slizových vácích(takový ty co dělávají zlí changelingové a ihned jsme začaly ječet.,,Počkat mám nápad,ale musím se zbavit své pony podoby.'',,Proč by jsi to dělala'',vykřikla Shiny Darkness.,,budou si myslet,že jsem taky changeling a osvobodí mě a  pak zase osvobodím já vás,bude mi to sice líto,ale nic jiného nám nezbývá!'' a začala jsem rušit kouzlo.Hned si toho všiml jeden changeling a ihned mě začal osvobozovat a začal se mi omlouvat.znělo to ale,že spíše musí,než kdyby chtěl a nakrátko jsem se dostala do problému.Hned u vchodu stála Chrystalis.,,Z jakého oddílu jsi?'',zavrčela na mě.,,Já ....já...jsem se zrovna dovyvinula a tento drzý changeling mě zrovna uvěznil,když jsem se snažila tyto dva poníky osvob....pardon uvěznit'',,Tak proč máš HNĚDÉ OČI,TY JEDEN ZRÁDNÝ PONÍKU?,,já mám hnědé oči,toho jsem si ani nevšimla.....'',,Pojď za mnou,něco ti ukážu'',řekla a vzala mě pevně za kopýtko,šly jsme divným palácem,který se jen hemžil changelingama.Nakonec mě dovedla do jedné komnaty,která mě dost vyděsila,byla plná Changelingů s různou barvou očí a všichni vypadali velice smutně.,,To je tvůj plán,udělat z Eqvestrie místo plné zlých changelingů?'',,Ano,přesně,jsi velmi chytrá,stejně jednou toto místo ovládnu,muahahahahaha!'' a strčila mě do jedné z cel ke dvou changelingům.

Život ChangelingaKde žijí příběhy. Začni objevovat