Atingerile lui mă făceau să mă cutremur ușor, împreună cu strânsoarea lui care îmi promitea captivitatea în brațele sale puternice ce mă duceau în Paradis. Îmi era teamă că el nu era bine cu mine alături, îmi era teamă să nu îl rănesc pe interior cu dragostea pe care o purtam în sufletul meu pentru el. Îl priveam mereu, în ochi, îi priveam buzele, mușcându-le pe ale mele din cauza emoției ce o simțeam în tot corpul.
- Nu mai face asta, spuse mârâind gutural și somnoros punându-și înapoi capul pe pieptul meu.
- B-Bine. spun timid mângâindu-i părul ușor și privindu-l.
Totul părea perfect fiecare mică emoție din sufletul său era redată pe fața lui și simțeam fiorii curgând prin venele mele. Respiram ușor și calm privindu-l constant, nu puteam să îmi iau ochii de la el o secundă și asta îmi făcea energia să se combine cu a sa creând ceva inedit și special. Nu mai simțisem asta până acum, era ca și cum fiecare rază de soare se ascundea în el. Atingerile îi erau sigure și calde, în timp ce privirea sa devenea din nou albastră de parcă peisajul de vară s-a hotărât să își facă simțită prezența prin el, lăsând fiecare picătură de căldură să curgă prin el încet și ușor, tremurând în fiori prin obrajii săi un pic roșii ce imitau culoarea trandafirilor.
- Mă studiezi amănunțit? Râde ușor și își mușcă buza ușor emoționat. Deci așa mă privești tu mereu, concluzionează cu zâmbetul său specific.
- E-eu n-nu. Vocea îmi tremura vizibil și obraji mei nu au așteptat să preia roşeata, încet mi-am dus mâinile pe față încercând să nu îl privesc pentru că privirea lui mă emoționa intens.
Îmi luase ușor mâinile între ale sale și mă privea direct în ochii, zâmbind blând și sărutându-mi mâinile încet dar sigur, provocându-mi fiori mereu. Mereu îmi provoca acei fluturi pe care el îi numea sentimente din cauza blândeții ce îi definea pe fiecare în parte, iubeam asta la el. Felul în care vedea totul ca pe un lucru bun chiar dacă păreau simplități absurde știam că asta mă făcea să îmi doresc mai mult să fiu veșnic lângă el. Imperfectă și fragilă, cum eram, nu doream să îl impresionez, însă îmi doream să simtă fiecare atingere a mea cum o simțeam eu. Fiecare emoție să îi dea un sentiment de siguranță pentru un prezent aproape impecabil. Fără să vreau l-am făcut rege peste lumea mea.