2. Rész

24 1 0
                                    

'Nem bírom tovább!'

A három gyerek a semmi közepén egy új labirintusban bolyongott. Lisa már totál kikészült, Matt és Anthony még úgy ahogy bírta..

- Fiúk ezt én már nagyon nem bírom.. Hülye létrák, kulcsok, kristályok.. Ez már sok..

Matthew igyekezett felnőttként kezelni a helyzetet.
- Ne aggódj Lisa, túl leszünk rajta. Ha össze fogunk akkor nem lesz baj. Aiden a belsőnket teszi próbára.. Ezen a durva esemény sorozaton bizonyára rengetegen át haladtak már, csak valaki nem élte túl. Ez az egész esemény egy "szűrés" a jó és a rossz emberek közt..

- Hmm.. Ez nem is akkora baromság. Szólalt meg Anthony..

- Drága barátaim.. Ez sajnos nem egészen így működik..

- Hagyj már minket Aiden.. ! Könnyezett be Lisa..

- Az a dolgom hogy irányítsam azokat akik ide kerülnek..

- Akkor gyerünk, mond meg merre menjünk! Szólalt fel határozattan Matthew.

- Induljatok keletnek, és a 13. Ajtó balra.. Ezeket a szavakat kimondva megjelent Anthony lába előtt egy iránytű..

- Rengeteget segítettél.. Mondta flegmán Matt..

A 3 fiatal Aiden - re hallgatva elindultak kelet felé.. Mi várhat még rájuk? Az történet szálai kezdenek egymásba futni. Mi lehet az ajtó mögött? Miért segít Aiden? Rengeteg kérdésre keresik a választ a gyerekek.. Sajnálatos módon olyasmi történik amire senki sem számított..

11 Kapu - Vérvonal Where stories live. Discover now