5. Rész

15 1 0
                                    


' Reménytelenség '

Goodman otthon ült az író asztala fölött.. Az óra hajnali 2:52 - t mutatott..

Jegyzetek tömkelege hevert az asztalon, és a kapukkal kapcsolatos dolgok utáni kutatás mind hiába valónak bizonyult.

- Ezt nem hiszem el! Komolyan mondom talán nincs remény.. Ahj..

Az igazgató 6 éves kislánya kitipegett az apjához.

- Minden rendben van apa? Hangosan beszéltél.

- Ne haragudj kincsem, csak tudod sok a munka. Menj szépen vissza aludni.

- Rendben apa. Jöhetnél te is.

- Hamarosan picim.

Ahogy a kislány vissza ment szobájába Goodman rögtön elő kapta telefonját és tárcsázta Matthew anyjának a számát..

- Jó estét. Ne haragudjon hogy ilyen későn keresem.
- Semmi gond igazgató úr. Tessék mondani talált valami nyomot?
- Találtam bizony...de sajnos nem a legjobb hír..
- Minden érdekel, mondja csak!
- Amikor a gyerekek át haladnak egy kapun ők úgy tudják hogy az bezárul. Sajnos ez nem egészen így van. Egy úgy nevezett "sötét-rés" keletkezik, azaz a kapuk nem záródnak be teljesen.
- És a gyerekekre nézve ez jelent valamilyen veszélyt?
- Igen.. És nem csak rájuk nézve.. A sötét-résen keresztül a mi világunk felé haladnak úgy nevezett "sötét lelkek".
A folyamat vissza fordítható ha a gyerekek péntek reggel 6-ig kijutnak.
- És ha nem sikerül nekik?
- Akkor attól félek, hogy az emberiségnek vége...

Matthew anyja válasz nélkül letette a telefont.. A gyerekeknek kevesebb mint 90 órájuk maradt...

11 Kapu - Vérvonal Donde viven las historias. Descúbrelo ahora