3. Rész

26 1 0
                                    


' A démon '

- Íme, a 13. Ajtó. Csodálkozott Anthony.

Matt a kilincsre tette a kezét..

- Matt várj! Szólt Lisa
- Mi a baj picim?
- semmi... Csak... Csak inkább együtt! Mosolygott a lány.

A három barát egymásra helyezték kezüket és egyszerre nyomták le a kilincset.

Az ajtó kinyílt és egy minimális fénnyel megvilágított terembe kerültek.. Volt egy üveg fal és furcsa szellemszerű lények a fal másik oldalán..

- Mik lehetnek ezek? Csodálkozott Lisa..

Matt értette.. - Ezek lelkek..

- Miért vannak bezárva? És miért kellett ide jönnünk? Tette fel a kérdéseket Anthony..

- Fura lények ezek, az nem vitás..

- Mi lenne ha szét törnénk az üveget? Érdeklődött Lisa..

- Meghalnátok.. Szólalt meg egy eltorzult rekedt hang, majd elő lépett valaki az árnyékból.

Matthew alaposan szemügyre vette az illetőt.. - Josh??

- Igen.. Üdv nektek..

- Mivan veled ember? Nézett nagyot Anthony..

Joshnak vörösen izzotak szemei, és furcsa lila ködszerű dolog járta át testét, és sokkal izmosabb és magasabb lett..

- A szívem mélyén még tudom ki vagyok, de engedelmeskednem kell a sötétségnek.. Sajnálom.. Itt bezárul a kör. Barátotokként jöttem le, de mostanra én lettem a legnagyobb ellenségetek..

- Mégis mi történt veled? - öntötte el a könny Matt szemeit..

- amikor a harmadik kaput kinyitottam úgy éreztem, mintha belém költözött volna valami.. Valami nagy és hatalmas.

- Tudod te, hogy ki vagy? - kérdezte határozottan Lisa.


- Igen kedves.. Egy Démon vagyok! Sajnálom.. Nem mehettek tovább!

- Gondolod meg tudsz minket állítani? - Lépett előre Anthony.

- Fogalmatok sincs arról, hogy én ki vagyok! Itt véget ér a történet.. Perceken belül már csak a meredt vérző testeitek láttán fogok örvendezni!

Matt, Anthony vállára tette kezét.
- Először én cimbora.
- Ahogy akarod!

- Jól van Joshua! Mutasd mit tudsz!

Josh gonosz lett ez érthető.. A három barát meg tudja fékezni a sötét erőkkel táplált fiút? Nagy harc elé nézünk..

11 Kapu - Vérvonal Where stories live. Discover now