12. Rész

12 1 0
                                    

' Kellemetlen beszélgetés '

- Merre induljunk Matt?
- Nyilvánvalóan lefelé!

Matthew nagyon ideges volt Lisa miatt. Nem is várta meg Anthony-t hanem kisétált a helyiségből. Vagyis csak ki akart sétálni. Az ajtó kinyitásakor nem várt személlyel találkozott.. Nevezetesen Joshua McMillian- el.

- Josh??

- Sajnálom, de a gyermekeimnek ételre van szükségük.

- Gyermekeid? A lényeket te hoztad létre??!! - Háborodott fel Anthony.

- Nyugi haver! - intette le Matt barátját és a másik fiúhoz szólt.. - Figyelj Josh. Te nem ez a személy vagy. Van választásod hidd el!

- Hagyj a lelki szarságokkal Matt! Már megmondtam! Aki voltam halott..

- Ezesetben meg teszem amit kell.

Matthew elővett egy pisztolyt és Josh-ra szegezte.

- Nincs benned annyi, hogy meghúzd a ravaszt! Ha meg is tennéd hiába! Már nem az a könnyen eltiporható halandó vagyok, mint ti!

- Nem igaz, hogy egy perc nyugtom sincs..

- Aiden? - Csillant fel Matt szeme

- Csak két perce léptem le, de már bajba keveredtek.

- Takarodj innen Aiden! Ez nem a te dolgod!

Aiden Josh-hoz sétált és gyengéden melkason ütötte. Josh 4 falat át szakítva egy másik irodában kötött ki.

- Menjetek kölykök! Én feltartom Josh-t!

A démon fiú felállt és ellentámadását fontolgatta..

Anthony meg fogta Matt karját és el kezdtek indulni..

- Hé Aiden! Kérlek ne öld meg! - hangzottak el Matt szavai..

- Ahogy alakul... kölyök ...

11 Kapu - Vérvonal Where stories live. Discover now