13. Rész

16 1 0
                                    

' 157. Emelet- kiváló stratéga '

- Anthony lassíts már! Azt se tudod merre kell menni!

- Egy liftet keresek drága barátom.

- gondolod, hogy van itt áram?- bámulta csodálkozó tekintettel Matthew leleményesnek tűnő társát.

A csapat egy tágas folyosón volt.. De nem egyedül..

- Hallottad ezt a hangot Anthony?

- Mit parázol Matt? Gondolod itt lennének?

- Nem tudom.. Ugy érzem mintha ...

- Mintha mi Matt??

A fiúk elé begurúlt egy villanógránát és 4 kutya szerű nyálkás szürke teremtmény jelent meg.

A villanást követően a fiúk hangokat hallotak. 1 percel később megdörzsölték a szemüket és látták hogy a 4 lény holtteste hever a földön.

A testek körül egy fiatal srác állt karddal a kezében.. Matt szokás szerint nem birta ki, hogy ne szólaljon meg.

- Fogadjunk te vagy Dylan Woods.. ??

- Eltaláltad kölyök.. De honnan tudod a.. ?

- A nevedet? Egy fotón bukkantunk rá. Te hogy kerültél ide? Tudod, hogy egyáltalán mi folyik itt?

- Rengeteg mindent tudok.. A 11 kapu már nem az ami volt.. Át alakult.. El vették tőlem az irányítást.

- Ez az egész hely a te műved? - kérdezte Anthony.

- Igen. De amíg én irányítottam addig itt vér nem folyt..

- Ki vette át az irányítást és miért?
- Túl sokat kérdezel Matt!

- Jogotok van tudni.. Ez a hely .. Nos.. A kapuk igen bonyolult teleportok. Össze köti vagy éppen teljesen össze zavarja az idősíkokat. Ez az épület New York főutcáján 1976-ban teljesen le omlott.. De mi mégis itt vagyunk. Továbbá ezek a szörnyek genetikailag módosított mi több mutálódot sejttani rendellenességek és ...

- Hagyjuk a bioszt haver. Ki irányít?

- Eric Deamont

- Nem hinném hogy mi ismerjük őt..

- Ti nem. De tudok valakit aki igen.

11 Kapu - Vérvonal Onde histórias criam vida. Descubra agora