' Áldás vagy Átok? '
Aiden és Josh viaskodása nem akar véget érni. Aiden a földön feküdt. Josh a melkasára lépett és a padló szét tört, ezzel Aiden lezuhant és a földön hevert.
- Na mivan? Eddig tartott a halhatatlanok kora?
- Te tudsz róla?
- Persze.. Eric el mondott pár dolgot.
- *köhögés* - E.. Eric is itt van?
- Látom nem teljesen vagy képbe de annyira nem is lényeg.
Aiden felkelt és a törmelékek között kutatva egy nagyobb darabot felemelt és Josh-nak vágta..
A fiú hátra esett és ömlött a vér a szájából.. Aiden felugrott meg nézni, hogy mi történt.
Josh teste remegett és szikrázó lila fény járta át testét..
- Ez csepett sem bíztató..
Aiden meg fogta Josht és ki dobta az ablakon.
- Csak idő kérdése és vissza tér. Szólnom kell a többieknek..
-----------------------
A két fiú és Dylan egy szűk dolgozószobába húzta meg magát..
- [...] A kapuk egyfajta áldást nyújtottak az embereknek. Több évtizeddel ezelőtt a kapuk teljesen mást rejtettek. Logikai feladatokat mik megmutatták, hogy az illető milyen ember. A halandókon kívül létezik 2 szövetség. Egyik az Örzők a másik pedig a Béke harcosai. Az utóbbiba tartozok én is. Mi inkább megoldást keresünk és csak akkor alkalmazunk erőszakot ha feltétlen szükséges. Mi meg akartuk mutatni az emberiségnek, hogy csak saját maguk dönthetnek a sorsukról és ez folyamatban áll a tettekkel.
- Ez teljesen logikus .. De mégis olyan fura.
- Mit nem értesz Anthony?
- Ez az elmélet oké de miért lett ez más?
- Eric miatt.. Ami egykor áldás volt, egy esély, hogy más lehess az egy átokká vált, ami nem akarja meg adni a lehetőséget a változáshoz..Eric-nek csak a hatalom számít és ezért nem érdeke, hogy az emberiség léte fennmaradjon.
- Ki volt ez az Eric?
- Nos Matt.. Eric egy kiváló harcos volt. Az Örzők vezére..
Matt figyelt a részletekre..
- Miért csak volt? Most ki Ő?Dylan nyelt egy nagyot és kinyögte
- Eric Daemont a megtestesült halál..
YOU ARE READING
11 Kapu - Vérvonal
Fantasy4 fiatal gyerek, 4 különböző sors. Nyugodt és békés életet élők a saját ostoba döntéseik áldozataivá váltak.. Hogy miért? A kíváncsiság ugye? Mily nagyravágyó egy faj.. Sosem tud megelégedni azzal ami van. Mindig kell neki valami új, valami izgalmas...