- Nos Matt készen állsz?
- Sajnos ez nem ilyen egyszerű.. Kell az a bizonyos szó amelyre "hallgat" a kapu.Anthony elővett farmer zsebéből egy megviselt papír darabot.
- Tudod én és Lisa el mentünk Pedro-hoz.. A lényeg annyi, hogy az öreg el mondta ezeket a szavakat.
- Akkor hát mi a következő?
- Gondolat..
Válaszolt Anthony.Vajon mégis ez mit jelenthet? Nem hangzik túl szörnyűnek.
Anthony kimondta a szót latinul. - Cogitari!- A kapu megnyílt..
- Ez szép volt haver. Kíváncsi vagyok hogyan tovább..
A srácok át léptek a kapun.. Egy irodaházba csöppentek éjnek éjjelén. Matt oda sétált a körülbelül 5 méter széles 3 méter magas ablakhoz..
- Anthony nézd! Ott lent! Mintha az Josh lenne..
- Igen én is látom de kit cipel a vállán?
- Az szerintem Lisa.. Ki kell jutnunk innen!!- Nyugodj már meg ember! Több 100 méter magasan vagyunk..
- Idővel hogy állunk??
Anthony az órára nézett és mondta.
- Még 85 óra és 44 percünk van.- De én ezt nem értem.. Ez a helyszín is meg minden.. Olyan mintha a földön lennénk újra.
- Ejnye Matt..
Megjelent Aiden és a fiúkhoz sétált..
- Mi a faszt akarsz már megint?? Húzz innen a picsába!
Aiden elkapta Matt torkát.. A fiú lába legalább fél méterrel el vált a talajtól..
- Sérti a fülemet ez a csúnya beszéd..
- Te..tegyél..l..le!!
- Engedd már el! - szólalt meg Anthony
- Na jó..
Aiden letette a fiút.
- Még mindig nem értitek! Fogjátok már fel, hogy az életetek a tét!
- Már majdnem elhittem hogy féltesz minket!- Gúnyolódott Matthew.
- Higyj amit akarsz kölyök.. De most se vagytok egyedül. Az épület teli van furcsa lényekkel.. Lényekkel akik bele látnak a fejetekbe, és aszerint alkalmazkodnak. Mire fel kel a nap ki kell jutnotok innen..
- Mert különben mi lesz?
- Mindig az eredmény érdekel kölyök? Napfelkelte után.. Noss.. Lisa meghal. Nézz csak ki újra az ablakon!
Matt elfordította fejét és látta hogy Josh kikötözte Lisa-t egy oszlophoz.
- Mégis mi ez??
- Áldozás. A lények nem bírják a kinti hideget, de a nap melege hatására kirohannak az épületből és el kezdenek kaját keresni..remélem érted.. 4 órátok van. Ha kellek szóljatok.. De tudjátok. A szabályok..
Aiden el tűnt
- Várj!!
- Nyugi Matt.. Megoldjuk.
- Nagyon remélem..
VOUS LISEZ
11 Kapu - Vérvonal
Fantasy4 fiatal gyerek, 4 különböző sors. Nyugodt és békés életet élők a saját ostoba döntéseik áldozataivá váltak.. Hogy miért? A kíváncsiság ugye? Mily nagyravágyó egy faj.. Sosem tud megelégedni azzal ami van. Mindig kell neki valami új, valami izgalmas...