8. Rész

16 1 0
                                    


' Dylan Woods '

A két fiú át haladt az üveg törmeléken és be mentek egy furcsa helyiségbe..

- Anthony.. Itt minden fehér.. És ez a sok lámpa.. Nagyon furcsa ez a helyiség. Jobb és bal oldalt egyaránt számzáras ajtók vannak.. Ez a hely kezd egyre bonyolultabb lenni. - dünnyügte el lehangoltan Matthew mondani valóját.

- Gyere nézzük meg, hogy a folyosó végén milyen ajtó van.. - haladt előre érdeklődően Anthony

Matt nyugodtan oda sétáltak.. Az ajtó kinyílt..

- Fotocella itt? - csodálkozott Matt.
- Inkább valamilyen más érzékelő.. - tette hozzá barátja.

Egy nagy terembe léptek be.. Amolyan túl méretezett dolgozó szobának tűnt. Rengeteg jegyzet, könyvek, és mindenféle irat hevert a földön..

- Ez mégis mi? Itt lenne az egésznek a története? Innen indult minden?

- Kizárt Matt. Ez ennél összetettebb... Nézzünk csak szét.

Anthony kezébe vett egy körülbelül 150 oldalas könyvet.

- Hmm.. "Miért kerültem ide?" Ez a címe.. De ezek inkább jegyzetek és ábrák.. Nem kimondottan egy könyv.

- Várj Anthony. A hátuljából ki esett valamilyen kép.

Matt fel vette és mindketten szemügyre vették a fotót. Egy viszonylag fiatal korú srác volt rajta.

- Ki lehet?
- fordítsd meg a képet Matt!

" Dylan Woods "

- Hmm.. 20 körüli a srác. Lehet, hogy még itt volna?

A két fiú szemében felcsillant némi remény. Talán rá akadnak egy társra, és talán visszavezethetővé válik a 11 kapu valódi mivoltja?

11 Kapu - Vérvonal Where stories live. Discover now