BAB 8: Hyun Jong wake up !.

21 1 0
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Chiba kenapa kamu buat macam iu? Janagn buat saya risau.'bicara Chaeyeon kepada kekasihnya. 'Saya tidak suka perangai Thomas, tak sangka awak risaukan saya ingat kan awak masih suka kepada Bii.' 'Mana ada lah , saya ...saya suka awak lah !.'bicara Chaeyeon lalu menutup mukanya kerana malu. 'Kawaii ! Jom lah kita masuk kelas nanti terlewat pula peperiksaan.'bicara Chiba yang mencubit pipi Chaeyeon .

Kelas

'Baik semua kita akan mulakan peperiksaan ,jadi sila bersedia saya akan edarkan kertas ini.'bicara Cikgu Mei Lee lalu mengedarkan kertas tersebut. 'Kei kamu okey ke.'bicara Chiba kepada Kei . 'Mmm..saya okey'.jawab Kei lalu menjawab kertas soalan itu. 'Yudai Chiba jangan bercakap semasa peperiksaan.'bicara cikgu Mei Lee itu.

'Ring...'loceng sekolah berbunyi . 'Baik semua cikgu akan kutib kertas sekarang jagi sila letak kan Pen anda. 'Thomas Telefon awak berbunyi .'bicara Bomi kepada Thomas 'Maafkan saya cikgu , saya keluar sekejap.'bicara Thomas lalu mengangkat telefonnya. 'Thomas kalau kamu tidak kembali syarikat Hyun Jong dalam bahaya sekarang Hyun Jong sudah sedar dari koma.'bicara Mr.kim lalu mematikan panggilan itu . 'Thomas awak okey atau tidak , Thomas..Thomas..'bicara Chiba kepadanya. 'Chiba ... kita terpaksa terima , maafkan aku'.bicara Thomas lalu beredar dari kelas untuk ke hospital.

........................................................................................................................

'Mr.Kim ! tolong jangan apa-apakan Hyun Jong.'bicara Thomas . 'Wow tidak sampai satu jam awak sudah ada dekat sini.'bicara Mr.Kim lalu memacukan pistol kepada Hyun Jong. 'Hyung..! Jangan terima . Tolonglah jangan terima.'bicara Chiba kepada Thomas. 'Chiba apa yang kau buat dekat sini? Kau ikut aku ke?'.bicara Thomas ,Chiba terkejut Mr.Kim memacukan pistol kepada Hyun Jong. 'Sudahlah tu Chiba , Mr.Kim kami terima tawaran itu tapi jangan apa-apakan Hyun Jong ,kami merayu sanggat.'bicara Bii lalu merayu kepada Mr.Kim itu.

..........................................................................................................................

Kelas

'Apa yang sudah berlaku ni?'bicara Bomi . 'Itu pun mereka bertiga, Chiba apa yang sudah berlaku.?'bicara Chaeyeon kepada Chiba. 'Tidak apa yang berlaku , kami dapat panggilan dari pihak hospital , Hyun Jong akan pulih tidak lama lagi,jadi kami harap kamu semua dapat hadir rusa nanti.'bicara Chiba yang memaksa dirinya senyum. 'Betul ke Chiba. Terima kasih kerana bagi tahu.' Bicara Kei dengan perasaan gembira.

Asrama lelaki

'Kalau tu yang terbaik untuk Hyun Jong saya ikut sahaja, yang penting Hyun Jong selamat.'bicara Chiba sambil menagis lalu Bii memeluknya dan berkata 'Saya faham perasaan awak Chiba, saya pun tidak suka apa yang berlaku.' 'Chiba walaupun perkara buruk yang berlaku kita tetap bersama Hyun Jong, walaupun ini perkara ini akan membuat Hyun Jong sakit hati tapi kita sudah buat pilihan yang terbaik untuk dirinya.'bicara Thomas itu membuat Chiba menyesal.

Asrama perempuan

'Tidak sangka Hyun Jong akan sedar tidak lama lagi , Bomi kau rasa kumpulan 4Teen akan buat hotdebut atau tidak?'.bicara Chaeyeon sambil memegang bunny yang diberi oleh Chiba. 'Saya pun tak sangka Hyun Jong akan sedar tapi saya rasa 4Teen tidak ada.'bicara Bomi lalu memandang ke arah bulan. 'Bomi apa yang kamu menungkan?'bicara Kei kepada Bomi. 'Oh! Saya boleh bayangkan kalau Thomas oppa berada di atas pentas. ,mesti kacak!.'bicara Bomi itu membuat Chaeyeon meyampah . 'Bagi saya Chiba lagi kacak dan comel mesti dia akan ramai peminat esok kita last kertas jadi rusa nanti boleh kita pergi tenggok Hyun Jong.'jawap Chaeyeon lalu memandang muka Kei, Chaeyeon dapat rasakan Kei menyukai Hyun Jong.

.........................................................................................................................

Hospital

'Mama Hyun Jong sudah balik, Hyun Jong dapat keputusan cermelang . Mama ! mama bangun lah , papa ! apa bangun jangan tinggalkan Hyun Jong '. Bicara Hyun Jong lalu dia ternampak mayat mak dan ayahnya yang terlentang di lantai.

'Doktor ! sila pergi ke bilik nombor dua ,ada kecemasan di sana'. Dicara jururawat lalu doktor pergi ke arah Hyun Jong. 'Tidak lama lagi Hyun Jong akan sedar,jadi dia selamat . Saya akan telefon Mr.Kim untuk memberi tahu.'bicara doktor itu lalu menelifon Mr.kim.


Kelas 


'Baik semua kamu akan dapat kestas yang terakhir iaitu subjek sejarah  ,saya rahap kamu semua dapat beri tempuan, hari khamin nanti kamu akan dapat perlajar baru ,jadi saya nak kamu berikan tunjuk ajar.'bicara cikgu itu lalu mengedarkan kertas.


You Are My FutureWhere stories live. Discover now