BAB12:Last Day

31 0 0
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cafe

'Encik Lee nak bincangkan tentang mereka kenapa? Ada perkara yang buruk berlaku pada mereka semua?.'bicara Seo Jung yang cemas dan gelabah. 'Ye.. mereka dalam bahaya, saya nak dapatkan bantuan kamu Seo Jung walaupun ini tidak berkaitan dengan kamu. Mereka semua ada di bangunan lama yang berhampiran dengan rumah Kei. Jadi aku harap kamu dapat ikut rancangan aku untuk selamatkan mereka.

Bangunan lama

'Mr.Kim kalau kau buat macam ini kau tetap tidak selamat !!'bicara Thomas yang cemas lalu Encik Lee berada di tempat itu. 'Encik Lee bagus kau berada di sini kita boleh menonton anak kawan kita. Kita sudah janjikan apa yang kau mahu Encik Lee.'bicara Mr.Kim yang telah hilang kawalan lalu Encik Lee berhadapan dengannya. 'Aku mestilah nak saksikan persembahan ini. Kita telah janji apa yang kita mahukan selama ini'. 'Encik Lee tolong...tolong jangan buat macam itu kepada Hyun Jong lepas kan kami semua'.bicara Chiba yang telah di ikat. 'Encik Lee ....Mr.Kim tolong jangan apa-apakan mereka saya sanggup korbankan diri saya untuk mereka kamu berdua boleh buat apa sahaja tapi jangan ganggu mereka.'bicara Hyun Jong itu lalu melepaskan tangan dia walaupun Kei tidak sanggup untuk melepaskan tangan Hyun Jong itu. 'Encik Lee nampaknya Hyun Jong sudah bersedia. Aku serahkan pistol ini kepada kau dan hapuskan Hyun Jong .'bicara Mr.Kim itu lalu menserahkan pistol itu kepada Encik Lee lalu Encik Lee pergi ke arah Hyun Jong dan pegang kepala Hyun Jong lalu bicara dengannya. 'Hyun Jong kau tahukan kamu masih budak mentah yang tak tahu apa-apa . Jadi apa yang aku mahukan kepada kau ialah ..... kau kena ada kasih sayang kepada orang tua kau 'bicara Encik Lee itu membuat Hyun Jong pelik dan Encik Lee memacukan pistol itu kepada Mr.Kim. 'Encik Lee apa yang kau buat ni ? bukan kita telah janji apa yang kita mahukan selama ini.'bicara Mr.Kim yang terkejut disebabkan tindakan Encik Lee itu . 'Mr.Kim kau dalam bahaya . Lebih baik kau serahkan diri sebelum pihak kuasa sampai. Janji itu pada awalnya memang aku inginkan tetapi bila aku fikirkan semula kepada kita perlu dendam kepada budak mentah ini yang tidak tahu apa-apa yang berlaku kepada ahli keluarganya dengan kita. Aku sekarang tidak fikir pasal harta keluarga Hyun Jong bagi aku nyawa dia lebih penting. Mr.Kim lebih baik kau lepaskan dia.'bicara Encik Lee itu membuat Mr.Kim kesal dengan tindakan dia sendiri tetapi itu dia terus mengambil pistol itu daripada Encik Lee untuk menembak Hyun Jong tetapi malangnya Kei menolak Hyun Jong lalu penuru pistol itu terkena pada kaki Kei . 'Kei!!! Apa yang awak kalukan kenapa awak buat macam ni?.' Bicara Hyun Jong lalu memeluk Kei .'Hyun Jong ...jangan sedih apa yang penting awak dah selamat...awak jangan bimbang pasal saya sekali –sakala biar saya tolong awak. Awak ....awak dah banyak tolong saya Hyun Jong . Terima kasih atas segalanya Hyun Jong . Saya gembira dapat jumpa awak.'bicara Kei lalu menutup matanya. 'Kei ... !!! 제발 가지마 (tolong jangan pergi).'jerit Hyun Jong dan rakan-rakannya. 'Mr.Kim sila angkat tangan kamu dan lepaskan pistol itu.Kami pihak kuasa sila dengar arahan kami.'bicara pihak kuasa itu lalu Mr.Kim menserahkan diri kepada pihak kuasa itu dan pihak hospital membawa Kei ke hospital. 'Hyun Jong aku harap kau dapat bersabar.Kita berdoa dan serahkan kepada tuhan.'bicara Bii membuat Hyun Jong tenang. 'Jadi apa yang kita lakukan , kita kena memberi tahu kepada mak Kei sekarang.

Hospital

'Puan saya harap puan dapat bersabar dengan apa yang berlaku.'bicara Bomi kepada mak Kei lalu dia pergi ke arah Hyun Jong dan menampar Hyun Jong lalu bicara dengan Hyun Jong . 'Ini semua salah kau ... jakalau kau tak ada di sini Kei akan selamat!!!.' 'Puan saya mintak maaf apa yang telah berlaku tapi...tolong jangan salahkan Hyun Jong dia juga tidak tahu apa yang berlaku jadi tolong maafkan Hyun Jong.'bicara Encik Lee lalu melutut kepada mak Kei. 'Ini keluarga Kei ke? Keadaan Kei sekarang sudah stabil. Jadi buat masa ini dia kena banyak rehat. 'Hyun Jong mak cik nak bincang sesuatu kepada kamu di cafe hospital.'bicara mak Kei lalu Hyun Jong pergi cafe bersamanya.

Cafe hospital

'Saya nak bincangkan hal kamu dengan anak saya. Walaupun kamu berdua kawan masa kecil lagi tapi tidak bermakna untuk kekalkan hubungan kamu berdua. Jadi macamlah,baik kamu lepaskan Kei sebab selepas Kei akan ikut saya ke Korea untuk sambung belajar. Ini juga ada cita-cita yang tinggi.'bicara mak Kei itu membuat Hyun Jong terkejut dan enggan untuk menerima percakapan mak Kei itu. 'Kenapa saya perlu lepaskan dia ,mak cik sekarang ni saya ada cuma dia sahaja dalam kehidupan saya dan dia perlukan saya. Saya tak nak kehilangan orang yang tersayang seperti mana mak dan ayah saya. Tolonglah!! Jangan merosakkan hubungan saya dan Kei.'Mak Kei tetap mengabaikan percakapan Hyun Jong. 'Mak cik faham perasaan kamu tetapi ini juga kebaikan Kei. Kalau kamu sayangkan Kei kamu terpaksa lepaskan dia. Mungkin kamu enggan untuk melepaskan dia tapi kamu kena ingat dia masih ada saya dan suami saya yang memberi kasih sayang dengan secukupnya. 무슨 일이 있었는지 당신이 이해하기를 바랍니다. 두 사람 모두 운명이 아니라고 가정합니다. 너는 젊다. 나는 너를 좋은쪽으로보고 높은 것을 갈망한다. 그러므로 미래를 낭비하지 마십시오.( Saya harap kamu faham apa yang telah berlaku. Anggap ini bukan takdir kamu berdua. Kamu masih muda .Saya nampak kamu orang yang baik dan bercita-cita yang tinggi. Jadi, jangan sia-siakan masa depan kamu.).'bicara Mak Kei itu membuat Hyun Jong terdiam lalu mak Kei menaiki lif untuk pergi ke bilik sakit anaknya. 'Hyun Jong apa yang mak cik cakap betul. Kau terpaska lepas Kei untuk kebaikan dia dan dia masih ada keluarga.'bicara Thomas lalu mencubit pipi Hyun Jong. 'Kenapa ni , Hyun Jong yang saya kenal mestilah ceria dan tabah. Janganlah sedih tak comel buat muka macam bodoh tu.Hehehe.'bicara Chiba itu membuat Hyun Jong tergelak. 'Tak guna kawan, aku mana ada hodoh I still handsome okey. もしそうでなければ、なぜ女性はまだ私に惑わされていますか?(Kalau tak, kenapa perempuan masih tergila-gilakan aku).'bicara Hyun Jong membuat kawan-kawannya tenang. 'Cis! Jangan nak berlagak sangat. Macam ni kawan saya yang ceria dan ego.Encik Lee suruh pergi ke syarikat nak bincangkan masa depan kita. 持續做得少。 你認為Hyun Jong是什麼?( Rezeki jangan di tolak . Apa yang kau fikirkan Hyun Jong? )'bicara Bii lalu mereka bertiga memandang muka Hyun Jong. 'Apa yang aku fikirakan ialah aku tak nak menjadi boss syarikat Star sebab aku ada cita-cita yang aku impikan selama ini jadi syarikat itu aku nak kasi kepada Encik Lee.'bicara Hyun Jong itu membuat kawannya tersenyum.

...............................................................................................................................................................

You Are My FutureWhere stories live. Discover now