Syarikat Star
' Selamat petang Encik Lee !!!'.jerit Chiba lalu memeluk Encik Lee. 'Kau ni Chiba buat Encik Lee terkejut nanti tiba-tiba Encik Lee sakit jantung.'bicara Thomas lalu mencubit tangan Chiba. 'Encik Lee cakap nak bincangkan syarikat Star kepada kami.'bicara Bii lalu mengambil buku yang berada di almari. 'Pada awalnya syarikat ini milik keluarga Hyun Jong. Jadi saya nak serahkan syarikat ini kepada Hyun Jong.'bicara Encik Lee kepada mereka lalu Encik Lee memberi surat syarikat Star. 'Encik Lee saya sudah fikir betul-betul. Saya tak perlukan syarikat ini sebab saya masih muda dan saya ada cita-cita sendiri. Jadi buat masa ini dan sampai bila-bila saya serahkan syarikat ini kepada Encik Lee.'bicara Hyun Jong lalu mengambil surat itu dan serah kepada Encik Lee. 'Eh!! Mana boleh macam itu. Ini amanah saya dengan ayah kamu lagipun cap jari sudah ada di surat ini melainkan ada ahli keluarga ada untuk buat tutuntan antara terima atau tidak.'bicara Encik Lee sementara itu Hyun Jong ambil surat lalu menanda tangannya untuk menserahkan syarikat itu milik Encik Lee. 'Apa yang kamu buat Hyun Jong.'bicara Encik Lee dalam keadaan terkejut. 'Bukan ke Encik Lee yang cakap 'melainkan ada ahli keluarga ada untuk buat tutuntan antara terima atau tidak.'.Jadi , saya kan ahli keluarga syarikat ini Encik Lee sudah jadi boss syarikat ini'.bicara Hyun Jong sambil tersenyum kepada Encik Lee. 'Encik Lee terima sahaja , rezeki jangan ditolak .'bicara Chiba sambil makan lollipop.
Hospital
'Mak saya nak jumpa Hyun Jong. Saya nampak datang Hyun Jong tadi'.bicara Kei yang memegang tangan maknya. 'Kei ,kamu kena banyak rehat. Mama tak nak kamu berdua bersama jadi mama dah buat keputusan untuk menghantar kami di Korea untuk sambung perlajaran. Mama tahu kamu enggan untuk melepaskan dia tapi ini untuk kebaikan kamu Kei.'bicara mak Kei sambil memeluk Kei. 'Kenapa...kenapa mak buat Hyun Jong macam itu. Mama!Hyun Jong tidak bersalah dalam keadaan Kei sekarang.' Kei berasa kesal atasa apa yang berlaku sekarang lalu mak Kei keluar dari bilik itu untuk menjumpa Hyun Jong lalu pergi ke cafe .
Cafe
'Maafkan saya kerana lambat !. Sebab apa mak cik nak jumpa saya?'.bicara Hyun Jong dengan keadaan keletihan. 'Kamu berlari sampai ke sini ke? Maaf kalau mak cik kacau kamu. Mak cik nak jumpa kamu pasal Kei. Mak cik tak tahu macam mana nak pujuk Kei.Apa kata kita buat perjanjian?'.bicara mak Kei lalu tersenyum.
.
.
.
Sekolah
'Akhirnya kita dah tamat sekolah. Seronoknya!. Chaeyeon apa perancangan awak. Kenapa...kenapa awak sedih , saya ada buat silap ke?'bicara Chiba lalu menung muka Chaeyeon. 'Awak ni Chiba tak sedih ke . Mungkin kita tak dapat jumpa lagi. Awak kena pergi Jepun.'bicara Chaeyeon sambil menepuk bahu Chiba. 'Chaeyeon jangan cakap macam itu. Kita akan berjumpa kembali. Saya janji akan cari awak sampai dapat.Sudah jangan sedih.'bicara Chiba lalu tersenyum. 'Wow Thomas pandainya awak! Apa cita-cita awak?'.bicara Bomi lalu merampas keputusan Thomas. 'Eh! Terkejut aku. Terima kasih Bomi awak juga pandai tapi....tapi Cuma perangai kau aku tak tahan, nakal sangat! Cita –cita aku menjadi orang sainstis yang mengkaji alam semesta ini. Kau pulak?.'bicara Thomas lalu meninjau keputusan Bomi. 'Saya...saya nak jadi guru tadika . Mereka sangat comel.'
Atas atap sekolah
'Bii taniah atas kejayaan awak. Saya harap kamu akan lebih berjaya.'bicara Seo Jung. 'Terima kasih. Macam mana dengan keadaan kau?'.bicara Bii lalu memandang Seo Jung. 'Saya sihat . Bye saya kena balik dulu.'bicara Seo Jung lalu Bii pegang tangannya lalu bisik kepada Seo Jung. '我愛你! (saya cintakan awak) saya mintak maaf selama ini aku selalu burukkan kau.'bicara Bii lalu memeluk Seo Jung. 'Bii awak memang baik tapi saya sudah janji dengan ayah saya untuk bertunang pilihan dia. Maaf Bii tapi awak yang terbaik bagi saya.'bicara itu membuat Bii terdiam lalu melepaskan Seo Jung.
YOU ARE READING
You Are My Future
Romancesalah seorang kumpulan 4Teen ,menghadapi koma selama 4bulan . seorang perempuan yang bernama Kei akan selesaikan masalah Hyun Jong lalu dalam masa yang sama Kei jatuh cinta denganya tatapi siapakah yang menghalang hubungannya?