"Άντε ρε Κωνσταντίνα δέκα ώρες κάνεις.." "Να σου πω δεν φτάνει που σου κάνω την χάρη.." Λέω βγαίνοντας από το μπάνιο..
"Καλά καλα πάμε"Κατεβαίνουμε από το αυτοκίνητο και πηγαίνουμε προς το κλαμπ..
Ανοίγω την γυάλινη πόρτα και αντικρίζω ένα χάος..
Ο χώρος είναι γεμάτος από ιδρωμένα κορμιά που χορεύουν στον ρυθμό της μουσικής..Μπαίνουμε πιο μέσα και βρίσκουμε δύο κενές θέσεις στο μπαρ..
"Τι θα πάρουν τα όμορφα κορίτσια;"
"Ότι μας προτείνει το όμορφο αγόρι"
Στριφογυριζω τα μάτια μου ακούγοντας την κολλητή μου..σιγά που δεν θα έβρισκε ευκαιρία να φλερτάρει!
"Εγώ θα πάρω μια vodka λεμόνι"
Του λέω και επιστρέφει πίσω στην δουλειά του..
"Αμάν ρε παιδί μου φλέρταρε λίγο"
"Άσε με ρε Όλια, αυτά δεν είναι για εμένα και ειδικά τώρα.."
"Ρε Κωνσταντίνα ακόμα να ξεπεράσεις τον μαλάκα;"
"Δεν εννοούσα αυτό, εννοώ Όχι τώρα, τώρα προτεραιότητα έχουν οι Αγώνες!"Η Όλια έχει μεθύσει για τα καλά και χορεύει με έναν άσχετο να δω πως θα την μαζεύω..
"Έλα να χορέψουμε" Λέει και μόλις κάνει να γυρίσει βλέπω την έκφραση της να αλλάζει..
"Δεν το πιστεύω!!" "Τι έγινε;"
"Στο απέναντι τραπέζι κάθονται οι One Direction..Πάμε να τους μιλήσουμε!" Δεν προλαβαίνω να αντιδράσω και με σέρνει κυριολεκτικά μέχρι το τραπέζι τους.
************Γεια σας!! Τι κάνετε;
Συγγνώμη που άργησα να βάλω😳
Please votes ☆ and comments 💬
All the love💕
See you soon👀