"Ωραία ξεκινάω πρώτος" παίρνει τον λόγο μόνος του και στριφογυριζω τα μάτια μου.
"Λοιπόν, εχθές έγιναν πολλά ήπιαμε, μαλωσαμε και εδώ μπαίνει το φιλί...κοίτα όλο αυτό ήταν λάθος οπότε απλά ξέχασε το" οι λέξεις με καρφωνουν μία μία στην καρδιά σαν μαχαίρια και δεν καταλαβαίνω το γιατί λογικό είναι ένας τόσο όμορφος και διάσημος άντρας να μην ενδιαφέρεται για εμένα.. Οπότε μαζεύω όσο κουράγιο μπορώ ώστε να του απαντήσω.
" Ναι έχεις δίκιο μεγάλο λάθος καλύτερα να το ξεχάσουμε"
"Χαίρομαι που συμφωνούμε" λέει και τον βλέπω να απομακρύνετε στο εσωτερικό του ξενοδοχείου.
Αμέσως πετάγομαι από την ξαπλώστρα και κυριολεκτικά τρέχω μέχρι το δωμάτιο μου. Μπαίνω μέσα με γρήγορες κινήσεις και αρπάζω την τσάντα ψάχνοντας μανιωδώς το περιεχόμενο της.. Έλεος που είναι η σοκολάτα που έχω για όταν με νευριαζουν; Την πετάω κάτω απογοητευμένη και ξαπλώνω στο κρεβάτι. Αυριο έχουμε ακόμα έναν κρίσιμο αγώνα και εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ τώρα είναι ο louis.Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει η Ολια μέσα με ενα χαζόχαρουμενο βλέμμα
"τι έγινε καλέ και είσαι έτσι;"
"Ο Niall ζήτησε να βγούμε, οι δύο μας! Το πιστεύεις; το ονειρο μου θα γίνει πραγματικότητα!!"
"Μπράβο, χαίρομαι για εσένα"
"Εσύ τι έχεις" "Άσε με εμένα μια αδιαθεσία είναι θα μου περάσει, εσύ κοίτα να χαλαρώσεις, να ετοιμάστεις και να περάσεις υπέροχα"
" Σε ευχαριστώ πολύ" με αγκαλιάζει και μπαίνει στο μπάνιο. Και εγώ μένω εδώ στο κρεβάτι μου μόνη μου με την γλυκιά κατάθλιψη μου...
Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί εκπλήσσομαι, εφόσον πάντα το ίδιο γίνεται ερωτεύομαι με απορρίπτουν και στο τέλος η κολλητή μου ζει αυτά που εγώ ονειρευόμουν....*************************
Έχω να ανεβάσω ένα χρόνο, το ξέρω είμαι απαραδεκτη αλλά είχα μια πολύ δύσκολη χρονιά.. και μάλλον οι περισσότερες θα έχετε ξεχάσει την ιστορία μου η θα την έχετε βγάλει από την βιβλιοθήκη σας, παρόλα αυτά καλώς σας βρήκα!!