Ανοίγω τα μάτια μου ενοχλημένη από τις ακτίνες του ήλιου που εισχωρούν μέσα από το πατζούρι. Πρέπει να έχει περάσει η ώρα για τα καλά, σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο για να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου, μα πόσο ήπια εχθές ο πονοκέφαλος είναι αφόρητος.
Αφού πλυθω, γεμίζω ένα ποτήρι νερό και βάζω ένα αναβραζον ντεπον. Καθώς το πίνω μου έρχονται στο μυαλό μόνο μια συγκεκριμένη σκηνή από εχθές το βράδυ, το φιλί μου με τον Louis. Τι ήταν και αυτό!Παίρνω το ασανσέρ για τον 2ο όροφο με προορισμό το εστιατόριο του ξενοδοχείου,διότι όσα προβλήματα και να έχουμε πάντα το φαΐ έχει προτεραιότητα.
Γεμίζω το πιάτο μου, με υγιεινά πάντα, και ψάχνω σε ποιο τραπέζι να κάτσω. Βλέπω τον Liam να κάθεται μόνο του σε ένα τραπέζι και αποφασίζω να κάτσω μαζί του να του κάνω παρέα.
"Έγινε κάτι μεταξύ εσένα και του Louis;" "Ορίστε;" Ρωτάω τρομοκρατημένη με την ερώτηση του.
Ελπίζω να μην κατάλαβαν κάτι τα αγόρια, ούτως ή άλλως δεν ξέρω καν τι σημαίνει αυτό το φιλί ίσως και τίποτα αφού ήμασταν κάπως μεθυσμένοι, πραγματικά είμαι πολύ μπερδεμένος το μόνο που ξέρω είναι ότι από εχθές δεν μπορώ να τον βγάλω από το μυαλό και αυτόν και την γεύση των χειλιών του..Όχι όχι αυτό είναι πολύ λάθος πρέπει να το σταματήσω όσο είναι νωρίς!
"Εννοώ, μαλωσετε ή έγινε κάτι άλλο γιατί είναι κάπως σήμερα.." "Αμ όχι δεν νομίζω η συμπεριφορά του να έχει να κάνει με εμένα, ίσως έχει γίνει κάτι άλλο" "Ναι ίσως, πάντως Κωνσταντίνα είμαστε πολύ τυχεροί που γνωρίσαμε εσένα και την Όλια.." Είναι τόσο γλυκούλης!
"Σε ευχαριστούμε πολύ, και εμείς είμαστε τυχερές που σας γνωρίσαμε!" Του λέω γλυκά και τον αγκαλιάζω.
Βγαίνοντας από τον χώρο του εστιατορίου αποφασίζω να πάω να κάτσω λίγο στις ξαπλώστρες που υπάρχουν στον χορό της πισίνας.
Ξαφνικά εμφανίζεται φανερά ανήσυχος ο Louis και κάθεται δίπλα μου. "Πρέπει να μιλήσουμε για αυτό που έγινε εχθές!" "Ναι όντως πρέπει."
****************Γεια σας!! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο! 😊
Ελπίζω να έχω έμπνευση και να βάλω σύντομα επόμενο😂
See you soon👀
All the love💕