Μπαίνουμε στο κλάμπ το οποίο είναι ασφυκτικά γεμάτο και προσπαθούμε να βρούμε που θα κάτσουμε.
Βολευόμαστε όπως όπως σε ένα τραπεζάκι στην γωνιά και κατευθείαν μας πλησιάζει ο σερβιτόρος, μας κοιτάει από επάνω μέχρι κάτω και αφού χαμογελάσει αχνά καθαρίζει την φωνή του "Τι θα πάρετε;" Και τα πέντε αγόρια παραγγειλαν βότκα πορτοκάλι, εγώ τζιν λεμόνι και φυσικά η Όλια το αγαπημένο της ποτό, ένα διπλό ουίσκι, τα σημειώνει όλα στο μπλοκάκι του και κατευθύνεται προς το μπαρ.
Μέχρι να έρθουν τα ποτά και να χαλαρώσουμε λίγο, η ατμόσφαιρα ήταν κάπως τεταμένη και αμήχανη θα έλεγα.Το πιο γνωστό και πετυχημένο τραγούδι του φετινού καλοκαιριού ηχεί τώρα δυνατά σε όλο το μαγαζί και σηκώνω την Όλια και τα αγόρια ώστε να χορέψουμε στον ρυθμό του Despacito. Εκεί που χορεύουμε νιώθω κάποιον να με χαϊδεύει στην μέση και χαμογελάω νομίζοντας πως είναι ένα από τα αγόρια.
Γυρνάω για να τον αγκαλιάσω και αυτό που αντικρίζω με αφήνει άφωνη..
Βλέπω μπροστά μου τον Πάνο να μου χαμογελάει με αυτό το άθλιο χαμόγελο, πραγματικά απορώ πως είχα σχέση με αυτόν τον άνθρωπο, κοιτάω τριγύρω μήπως δω την Όλια και με σώσει, αλλά από ότι φαίνεται είναι απασχολημένη και αυτή με τον δικό της πρώην τον Νίκο.
Τον κοιτάω στα μάτια, είναι κατακόκκινα από το ποτό και ίσως να έχει καπνίσει και κάτι οι κακές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα.
Με κοιτάζει στα μάτια και με ένα ειρωνικό τόνο μου λέει "Ποιος είναι αυτός ο φλώρος που μας κοιτάει έτσι." Και μου δείχνει τον Louis, μας έχει καρφώσει με το βλέμμα του και είναι πραγματικά πολύ θυμωμένος.
"Πρόσεχε πως μιλάς δεν είναι καθόλου φλώρος σε αντίθεση με εσένα" Αντιτιθεμαι και πάω τον χτυπάω στο στήθος, είναι απίστευτο τι μπορεί να κάνει το ποτό ποτέ πριν δεν θα τολμούσα να του μιλήσω έτσι.
Ο Πάνος του ρίχνει ένα βλέμμα αηδίας και εκεί που δεν το περιμένω με γυρνάει και με φιλάει στο στόμα, με την άκρη του ματιού μου βλέπω τον Louis να με κοιτάει με απέχθεια και και απογοήτευση. Συνερχομαι από το σοκ και προσπαθώ να του ξεφύγω, αλλά μάταια με κρατάει πολύ σφυκτα.
Πάνω στον πανικό μου αρχίζω να φωνάζω και να χτυπιεμαι καθώς τον νιώθω να με σέρνει προς στις τουαλέτες, όταν κάποιος μας σταματάει και φυσικά είναι ο Liam μαζί με τους security του μαγαζιού, τον παίρνουν έξω ενώ ο Liam με τον Harry προσπαθούν να με ηρεμήσουν.
"Η Ολια που είναι;" " Μην ανησυχείς καλά είναι, είναι με τον Niall και αυτή τα ίδια πέρασε." "Δεν το πιστεύω αυτό που συνεβει, τέλος πάντων θα πάω λίγο στην τουαλέτα να ρίξω νερό στο πρόσωπο μου." Γιατί να γίνει τώρα αυτό δεν ήθελα να δει τίποτα τέτοιο ο Louis τώρα πως θα του εξηγήσω..
Ανοίγω την πόρτα του μπάνιου κατευθυνόμενη προς τον νιπτήρα αλλά αυτό που βλέπω μου κόβει την φορά...Πάνω στον νιπτήρα είναι καθισμένη μια κοπέλα και ο Louis ανάμεσα στα πόδια της να την φίλα.
Τα δάκρυα τρέχουν άφθονα στα μάγουλά μου και αφήνοντας έναν λυγμό τρέχω προς τα έξω.
Βγαίνω από το μαγαζί και ακουμπάω με την πλάτη μου στον τοίχο και συνεχίζω να κλαίω.
Η πόρτα του μαγαζιού ανοίγει και βγαίνει ο Louis.
"Γιατί γιατί το έκανες αυτό;" "Με δουλεύεις έτσι;" μου απαντάει με έναν ειρωνικό τόνο "Μου ζητάς εξηγήσεις για ποιο πράγμα; Επειδή φίλησα εκείνη την κοπέλα; πρώτον τι σε νοιάζει και δεύτερον ήθελα και το έκανα όπως εσύ σαλιαριζες με τον πρώην σου" Δεν μπορώ να τον βλέπω έτσι είναι πολύ νευριασμένος, δεν ξέρω αν τον φοβάμαι αλλά δεν θέλω να είναι έτσι. "Όχι όχι δεν είναι έτσι γαμωτο, αυτός ήρθε και με φίλησε εγώ δεν ήθελα, τον μισώ το καταλαβαίνεις τον μισώ" ουρλιάζω κλαίγοντας..Βλέπω το πρόσωπο του να μαλακώνει και να με πλησιάζει, σηκώνω τα χέρια μου για να τον εμποδισω να με πλησιάσει αλλά με μια γρήγορη κίνηση αρπάζει τους καρπούς μου, με κολλάει στον τοίχο και κλείνει το κενό ανάμεσα μας με τα χείλη του να χορεύουν πάνω στα δικά μου!
***************Γεια σας!! Ελπίζω να είστε καλά και να σας άρεσε το κεφάλαιο!😊
Άργησα λίγο να βάλω, αλλά νομίζω άξιζε εφόσον είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο μέχρι τώρα.😁
Please vote ☆ and comment 💬
See you soon👀
All the love💕