In sfarsit!S-a terminat si anul asta de scoala!Doamne am crezut ca clasa a opta nu o sa se mai termine!
O, ma scuzati!Am uitat cu desavarsire sa ma prezint : numele meu este Ştefan,am 15ani si tocmai ce am terminat clasa a opta ca in fiecare an : cu media 10.
Stiu "ce tocilar"!Dar daca mati cunoaste indeaproape ati descoperi ca sant de fapt super de gasca!
Astazi e ultima zi de scoala: razele soarelui intra si imi mangaie usor fata si.......asta e o mare minciuna!
Nu veti vedea vreo dimineata in care sa ma trezesc astfel!Dinpotriva urasc sa ma trezesc dimineata devreme ca sa merg la scoala!
In fine! Dupa ce o jumatate de ora mama a tipat la mine pentru a ma da jos din pat mam dus la baie si miam facut un dus scurt si rece apoi mam intors in camera unde miam pus niste blugi,conversii negri si un tricou cu inscriptia "rock'n'roll"scrisa in mijlocul pieptului.Dupace miam luat ramas bun dela mama miam pus castile in urechi,miam luat bmx-ul si am plecat spre scoala la festivitatea ai hsndicapata de premiere.
"Ziua buna se cunoaste de dimineata"spu-sa proverbu ala!
Ei bine la mine ziua proasta se cunoaste de dimineata!
Dupa ce eram marait din cauza sculatului de dimineata am mai si cazut cand dadeam un 360 si am intat si itro baba :
-Fira-ti ai dracului cu generatia asta a voasta!!!
-Ai ste chis in freza cu generatia ta da babeta!!!
Nici nu va dati seama cat de neatenti pot fi batranii.Si dupaia tot noi cu generatia noastra santem de vina!
In fine dupa toate incidentele astea am ajuns la scoala unde directa a vorbit ceva da istoria scolii apoi diriga nea decernat premiile:eu locu unu ca de obicei impreuna cu o coleg,Roxana.
-Again!(ea)
-Da iar am iesit amandoi pe unu!(eu)
-Daa...la ce liceu ai intrat?(ea)
-La Lazar.Tu...(eu)
-La fel!(ea)
-Firar nici la liceu nu scap da tine! am zis eu facand-o pa Roxy sa rada!
-Hai pa!Tre' sa plec!Maine dimineata plec pentu o luna in delta!
-Bine,papa!ai grija de tine!am zis eu pupand-o pe amandoi obrajii!
-Paa!Sa nu-mi duci dorul prea mult!a zis ea starnindu-mi rasul.E o fata tare de gasca si ma inteleg bine cu ea,chiar daca are momente in care isi ia nasul la purtare!Eram fericit ca o sa fiu cu ea la liceu si pe acelasi profil!!!
Dupa ce am pupat toate fetele(bine nu chiar pe toate)si leam strans mainile baietilor mam dus si la diriga,care logic plangea(nu va puteti inchipui cat teatru face uneori dar cu toate defectele e o diriga tare) si miam luat la revedere si de la ea,apoi miam luat bmx-ul si mam intors acasa!
Un singur gand era in mintea mea:
TABARA DE FRANCOFONIE!!!
Cam atat pentru astazi pretenasii mei!S-ar putea sa mai pun un capitol diseara dar nusunt sigur!
Am o tona de teme plus teza la mate de marti!
DACA AVETI CEVA DE SPUS TRIMITETI-MI COMMURI!
PROMIT SA LE CITESC SI SA RASPUND LA TOATE!!!!
PA PA PRETENASII MEI DRAGI!!!!
CITEȘTI
My best summer
Teen FictionO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...