HEI HEI HEI.... VAD CA V-A REVENIT CHEFUL PENTRU CITIT...
FOARTE BINE ATUNCI!!!
V-AM ANUNTAT CA POVESTEA SE VA TERMINA CAT DE CURAND POSIBIL (CA NICI MIE NU-MI PLACE CUM AU IESIT ULTIMILE 3-4 CAPITOLE... PREA I-AM CHINUIT PE SARACII PUSTI...
VA PROMIT CA UNFORGETABLE WINTER O SA FIE 100% TEEN FICTION, FARA FENOMENE PARANORMALE,CALATORII IN TIMP SI CHESTII DE-ASTEA...
P.S. NU AM NICI O SANSA SA II CUPLEZ IN POVESTEA ASTA,NU???
P.S.S. EU INCA ASTEPT COMM-URILE ALEA... INCA NU E PREA TARZIU... ADICA AS PUTEA FACE CA IN PIRATII DIN CARAIBE 3,CAND WILL SI ELIZABETH S-AU CASATORIT IN MIJLOCUL LUPTEI DE PE OLANDEZUL ZBURATOR...alex is out now...
Fara sa ne dam seama,cele 3 sptamani trecusera pe langa noi cu viteza luminii...
Dupa o ultima zi de munca la fierarie eu si Vlad am intrat in camera,unde ne-am intins in pat. Dupa 10 minute au venit si fetele,dar fara Tea.
-Unde....
-Il ajuta pe imparat sa stranga niste hartoage si chestii d'alea.
Cand am auzit ca Tea e singura cu smintitul ala mi-am luat cutitul de sub pat,mi l-am ascuns la curea si am deschis usa, dand cap in cap cu Tea.
-Esti ok?! Totul e in ordine?!
-Da tati? Totul e in oldine... a zis ea cu o voce de copil mic.
-Am inteles aluzia... Hai...La culcare... Ultimul nostru somn...
-Noapte buna! au strigat toti in cor.
Ne-am culcat... Nu stiu cum au dormit ceilalti,dar eu nu am putut sa inchid un ochi!
M-am dat jos din pat cu gandul sa iau o gura de aer... M-am uitat la ceilalti,dar acestia dormeau tun... "Nu isi dau seama ce ii asteapta maine..." mi-am zis eu,apoi am iesit in curte... Ciudat,luminile de la fierarie erau aprinse... "O fi uitat Spartacus sa stinga opaiturile" mi-am zis.
-Nici tu nu poti dormi? m-a intampinat vocea lui Spartacus.
-Nu...
-Vino aici! mi-a zis el facandu-mi loc pe patul lui de blanuri.
-Ceilalti dorm...
-Cu sforaituri!
-Nu isi dau seama de ce ii asteapta maine...
-La ce ora e?
-La pranz,la Arena Jocurilor...
-Unde e asta?
-3 kilometri mai la nord de aici.
Am tot vorbit pana cand am vazut soarele rasarind. Atunci ne-am pus armurile,ne-am luat armele si am mers sa ii trezim si pe ceilalti.
Cand am fost gata cu totii am iesit in curte,unde imparatul,generalul si secretarul imperial ne asteptau. Am fost inlantuiti,apoi am marsaluit 3 kilometri prin padure,pana am ajuns la arena...
ASTA ESTE CAPITOLUL 20...
ENJOY IT...
P.S. INTREBAREA ZILEI ESTE ACEEASI... CE AI FACE DACA AI PRIMI 1 MILION DE EURO CASH€€€?
CITEȘTI
My best summer
Teen FictionO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...