CE MAI FACETI PRETENASI???
BINE? SUUPER BINE ATUNCI!!! :)))
ACEST CAPITOL IL VOI DEDICA NOII MELE "SURORI" CARROT BOSS!!!
SI CARROT, AM O INTREBARE...
E OFICIAL,ADICA NU NE TREBUIE ACTE SAU CEVA DE GENU' ,NU-I ASA???
ORICE AR FI ITI DEDIC ACEST CAPITOL PENTRU TOATE LUCRURILE MINUNATE PE CARE LE FACI...
TE PUPA PRETENASU' TAU,PUFOSENIE...
alex is out...
Of,ce greu e sa te trezesti dimineata la 7:00 dupa ce te-ai culcat la 5:00...
Cand am reusit intr-un final sa ma dau jos din pat mi-am facut un dus rece,apoi mi-am pus niste blugi,conversii,iar peste tricoul negru mi-am pus un hanorac. L-am luat pe Vlad si am coborat la masa.
-Neata! am zis eu asezandu-ma la masa.
-Neata!au zis cu totii.
-Ce mama naibii tot pregatesc alea acolo! am exclamat eu uitandu-ma la belgiencele care isi pregateau ruxacuri si chestii pentru camping.
-Iesim in natura... a zis Tea de parca ar fi zis mergem in iad.
-Adica n-o sa avem Net? am intrebat eu.
-Nope! mi-a raspuns Anca la fel de afectata.
-Mi-ai stricat ziua...
-Daca nu plangi nu te crede nimeni!
-Weeeah!!!am facut eu imitand un bebelus care plange.
-Ha ha ha! a facut ironic Tea.
-Ati terminat de mancat?ne-a intebat profa.
-Dap! am raspuns cu totii.
-Atunci mergeti si schimbati-va cu ceva mai gros si fara rupturi! adauga profa uitandu-se la blugii mei rupti.
Am urcat in camera si mi-am pus niste blugi fara rupturi,apoi mi-am luat o pereche de Nike-uri in picioare.
Cand am ajuns noi venisera si 3 ghizi locali sa ne conduca pe munte.
Ajunsi la marginea padurii ne-am oprit in fata a 3 carari.
-Sa o luam fiecare pe cate un drum si sa vedem care ajunge primu' sus.
Tipule,nu stii cu cine te-ai pus!
Daca eu nu am viteza la urcat pe munte atunci nimeni nu are.
Am luat-o inainte impreuna cu ghidul pe cararea din mijloc, bazandu-ne pe expresia matematica cel mai scurt drum intre 2 puncte este o linie dreapta.
Bineinteles ca matematica a avut dreptate (again) si am ajuns primii in varf,unde ne-am asezat pe jos si am inceput sa mancam Lay's.
Dupa un sfert de ora a ajuns si echipa Craiovei gafaind,apoi dupa inca un sfert de ora au ajuns si picii aia mici.
Ca activitati am avut aprinderea unui foc,amplasarea unui cort,orientarea cu o busola militareasca (aia in loc de grade si minute are miimi) si clasificarea unor frunze si fructe ale diferitilor copaci din zona.
Ar trebui sa precizez ca eu si Ana i-am facut muci pe toti (mai ales la partea cu clasificarea frunzelor si fructelor,unde am stiut specia,subspecia si subclasa fiecarui copac).
Dupa ce am terminat cu toate activitatile ne-am intors la hotel pentru masa de pranz...
Dupa masa ne-am dus la Anca in camera si am jucat "Fantanica".
Nu stiu cum se face,da' am un bulan la jocu asta. Numa pe gura imi pica sa le pup pe toate fetele.
Ne-am jucat jocul ala pana cand ne-am plictisit apoi Anca a zis ca sa ne uitam la Tv.
-Ooo nu! Nici gand!am spus eu luand telecomanda. Nu mai vreau vreo batalie epica la fel ca aseara.
Toti am incetsa radem,apoi am aprins Tv-ul. Era lasat pe Pro-Tv,unde de abia incepuse Hunger Games.
-Daca ii vine vreunuia ideea sa schimbe canalul sa-si traga una peste fata.
In acea secunda s-a lasat o liniste mormantala. Toti ne uitam ca niste zombie la filmul ala.
ASTA ESTE CAPITOLUL TAU CARROT...
SA AI GRIJA DE EL CA NU STIU CAND O SA-TI MAI DEDIC VREUN CAPITOL.
VA ASTEPT COMMURILE (MAI ALES A 2 PERSOANE,STIU ELE CARE).
PROMIT CA O SA INCERC SA FAC (,)CAPITOLELE MAI LUNGI SI MAI AVENTUROASE...
P.S.VA IUBES PRETENASII MEI...
P.S.S. VA EXTRA IUBESC!!! ASEARA AVEAM 28 DE CITIRI,IAR ACUM AM TRECUT DE 35!!! :***
CITEȘTI
My best summer
Novela JuvenilO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...