DEECI PRETENASII MEI SUNT INCA PE 11 IN TEEN FICTION SI INCA NU STIU CUM SA VA MULTUMESC...
SAU STIU...IN FINE! AM PUS SI CAPITOLUL ASTA,POATE MAI CRESC CITIRILE.
alex is out...
In sfarsit! Dupa un an de asteptari, chinuri si framantari sant in sfarsit cu cei mai tari,nebuni,amuzanti...prieteni.
Am intrat in camera impreuna cu Vlad si ne-am trantit fiecare in patul lui.
-Treziti-va adormitilor!!!au strigat Anca si Ana arucandu-se pe noi.
-Usooor!am strigat eu si Vlad in clipa in care fetele aproape ne-au rupt oasele.
-Hai jos!!! Au inceput activitatile!
Ok!am tipat eu intimp ce fugeam cu fetele spre curtea hotelului.
-Asteptati-ma!!!a strigat Vlad in urma noastra in timp ce se ridica cu greu din pat.
Dupa ce 3 ore ne-am jucat niste jocuri cretine,gen ratele si vanatorii,mima sau leapsa am intrat in hotel si ne-am luat fiecare cate o inghetata mare,de 12 cupe care,daca n-ar fiintervenit profa s-ar fi transformat in al 3-lea razboi mondial cu ciocolata si vanilie!!!
-Bai stiti ce au astia la bar?ne-a intrebat Anca.
-Liniute-liniute!a spus Ana starnind un ras general.
-E posibil!a ras Anca. Dar au tot ce ne-am dori : inghetata cu tonele,sucuri,energizante. Partea proasta : diriga nu ne lasa (am uitat sa precizez ca Anca e colega lu' fratimiu si profa de isto e diriga lor, deci de acum Anca ii va zice diriga, iar noi profa sau State!!!)
-Si cine a zis ca nu ne putem lua singuri!am spus eu atat de sobru incat toti au inceput sa rada.
-Asa e! State sta la parter in cealalta arie si se culca la 10,iar barul e sub noi si se inchide la 12:00.
-DECI DISEARA CIORDIM SUCURI!am inceput eu sa tip starnind rafale de rasete.
-Adela,vii te rog sa ma ajuti cu ceva?
-Sigur mama.
Dupa ce au plecat toti au inceput sa rada de stram baturile pe care i le adresam mamei Adelei. Adica,tutusi, uneori ne strica distractia si nu ne lasa sa ne culcam mai tarziu de 12:00 , da' noi tot la 5:00 ne culcam.
In fine. Ne-am continuat distractia pana cand a venit ora cinei.
Eram lihnit de foame,dar gandul meu tot la barul plin cu sucuri era.
Dupa masa ne-am luat cate o sticla cu apa,ne-am facut "dus" in curtea hotelului,apoi uzi leoarca am intrat in hotel tipand "FREE HUGS"
si imbratisand pe toata lumea.
-Adela! Ce inseamna asta!!!
Not again! Iar ne-a stricat mama Adelei distractia.
-Imediat mergeti toti si va schimbati hainele ude!!! Hai,repede!
Am mers in camera mi-am scos tricoul ud,mi-am pus unul uscat si peste un hanorac albastru cu un vultur auriu pe spate.
Era ora 9:30,iar profa ne-a chemat ca sa ne zica niste reguli la care nu am fost atent.
La ora 10:00 "ne-am culcalt" toti la mine in camera si am inceput sa jucam "adevar si provocare" pana cand sticla s-a oprit cu fundul la Anca si cu gura la mine (am uitat sa precizez ca Anca e periculoasa la jocul asta).
-Stefan,adevar sau provocare?
-Provocare!
-Te provoc sa o saruti pe Adela!
-Sa ceeeee!a tipat Adela.
-Accept!am raspuns eu.
-Bine,fie!!!a acceptat cu greu Adela.
-Pentru siguranta! am spus eu incuind usa.Apoi m-am intors si i-am lasat un sarut scurt pe buze Adelei. In acest timp cineva batea la usa.
-Deschid eu!am tipat.
-Adela e aici?a intrebat mama ei.
-Sarumana! Da e aici cu noi.
-Nu mai stai mult,da?i-a spus aratandu-i dojenitoare ceasul.
-Da mama. Vin peste un sfert de ora.
-Bine. a spus ea.
-Sarumana!am spus eu politicos inchizand usa.
-Mamaaa,Stefane,ce bine ca ai inchis usa.
-Baaa desteptilor!!va dati seama ce pateam daca ma vedea mama sarutandu-ma cu asta!!!a tipat Adela la noi,dar mai ales la mine.
-Bai! E 11:20!am zis eu. Cine vine cu mine?
-Eu!a zis Miruna.
Am scotocit in geamantanul meu pana am gasit 2 sacose mari,cu care urma sa savarsim"crima".
Am coborat la parter,ne-am dus la bar si am cerut extrem de linistiti cate 5 stice din fiecare suc si energizant.
-Ce mama naibii faceti cu atata suc. O sa va pisati pe voi! a exclamat barmanul,dar tot ne-a dat tonele de sucuri.
Daca cneva ar fi venit pe scarile corpului A al hotelului ar fi vazut un baiat si o fata carand niste sacose pline cu sucuri si tinandu-se de burta de atata ras.
-Planul a decurs perfect!am zi eu si Miruna in timp ce indesam in frigiderul din camera toate sticlele.
-Ati luat apa? Penru ce...a intrebat Anca.
-Nu intreba...am ras eu.
EII CAM ATAT PENTRU AZI PRETENASII MEI.
P.S. SPER CA DACA ADELA VA CITI POVESTEA ASTA SA NU MA OMOARE.
P.S.S. AM MOTIVE INTEMEIATE PENTRU A SCRIE CHESTIILE ALEA...
P.S.S.S.SPER SA NU SE SUPERE NICI MAMA EI,DAR UNEORI NE STRICA DISTRACTIA.
P.S.S.S.S.NU AM NIMIC CU EA,E CHIAR SUPER OKAY!!! ;)))
CITEȘTI
My best summer
Teen FictionO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...