capitolul 9

85 10 1
                                    

   HEY PRETENASI!

   CE MAI FACETI?

   IAR BINE...BINEFACATORILOR.

   DACA VA AUZEA PROFU DE RELIGIE (CARE E PREOT) VA DADEA LA 10...MAMAAA...

   IN FINE,SA NE INTOARCEM LA OILE,CAPRELE,MAIMUTELE...CE VRETI VOI...

   DEDIC ACEST CAPITOL UNEIA DIN CELE MAI BUNE PRIETENE ALE MELE : ROXANA...SI ROXY,NU UITA CA NU E SINGURUL LUCRU PE CARE TI L-AM DEDICAT SAPTAMANA ASTA...

   IN FINE,SPER SA VA PLACA CAPITOLUL ASTA,SI SCUZE CA L-AM POSTAT ASA TARZIU DAR N-AM PUTUT RATA FINALA NEXT STAR...

ORICUM A FOST SUPER,DAR VA LAS SA-MI SAVURATI CAPITOLUL...

alex is out...

  -Ce naiba aveti de e asa liniste? a intrebat Tea intrand in camera.

  -Shhh!!! am raspuns toti in acelasi timp.

  -Aaa! a zis Tea vazand la ce ne holbam noi.

  -Hai sa jucam ceva! am zis eu cand s-a terminat filmul.

  -Adevar si provocare,fantanica...

  -Barbut...am zis eu starnind rasete.

  -Carti?!

  -Buna idee Vlad,dar fara Mafia sau Killer preda-te! l-am avertizat pe Vlad.

   -Sigur...Makao e ok?

   -Da!am raspuns noi.

   -Eu fac cartile! am tipat luand pachetul de pe masa.

    Dupa ce am amestecat cartile,am impartit fiecaruia cate 5,apoi m-am asezat la locul meu.

   -Makao...

   -Ia 3 carti...

   -Stopez...

   -Stai o tura...

   -Stopez...

   -Stopez stoparea...

   -N-ai voie...

   -Oare...

   Intr-o jumatate de ora ne-am plictisit si am intrat pe facebook-ul profilor nostrii,aratandu-le si celorlalti fiecare ce nebuni are in scoala. Am ras de profii si colegii nostrii pana ne-au dat lacrimile si am hotarat sa vorbim cu prietenii.

   Culmea! La 2:00 noaptea nu raspunde nici un ptieten... Unii probabil sant sechestrati de parinti intr-un loc uitat de lume,fara Net sau semnal.

    Am incercat cu totii sa dam de prieteni pana pe la 3:30.

    Partea naspa : ni s-a facut somn si ne-am culcat.

    Partea ciudata : toti la Anca in camera.

    Partea si ciudata si naspa : la 8:00 ne-a sculat profa facandu-ne sa sarim in picioare si sa mergem fiecare in camera lui. Nu invinovatesc pe nimeni;adormiseram care pe unde am apucat : Anca,Tea si Adela in patul dublu,eu in fotoliu,Vlad pe terasa,iar Ana pe jos,cu capul in geamantanul Ancai.

   Dupa ce ne-am aranjat tinuta in vreo jumatate de ora an coborat la parter,unde,ratasem micul-dejun si intarziasem la activitatea de dimineata : bricolaj, weaghh!!!

   ASTA-I CAPITOLUL TAU ROXY,VENIT CA BONUS LA DESRNUL DE IERI...

P.S.VA ASTEPT COMMURILE.

P.S.S.ANCA TE ROG SA NU TE GANDESTI LA CE CRED EU CA TE GANDESTI...

My best summerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum