HEI...CE MAI FACETI...
INCA VA ASTEPT COMMURILE CU TEXTUL "EU VREAU" PENTRU A-I PUTEA COMBINA PE TEA SI STEFAN...
SI INCA O CHESTIE...TEXTUL ESTE "EU VREAU" SI ATAT!!! DACA NU VRETI,NU TRIMITETI...DA, BULDOG LOVER...?!
alex get out...
Dupa cum v-am zis si in capitolul trecut,mi s-a parut ca eu si Tea nu trecusem deja prin multe aventuri.
Si in plus,era ultimul an in care ne vedeam...pfff...pe naiba! (eu,Tea si Roxy intrasem la acelasi liceu)
-Grabeste-te Stefane!
-De ce? Drumul dureaza 15 minute si e doar ora 21:00...
-Daa... Ai dreptate... a recunoscut ea incetinind pasul.
-Hai sa mai lungim drumul...
-Cum adica?
-Sa ne mai plimbam pe aici... Mai ales caaa... i-am zis eu aratandu-i Luna plina,care rasarea la Est.
-Doar nu vrei sa ne plimbam printr-un orasel pustiu,sub luna plina?
-Doar nu ti-e frica de intuneric... Sau te transformi cand rasare luna...
-Nu,bineinteles! Doar ca vrei sa te dai la mine si nu merge...
-"Incercarea moarte n-are!"
-Dar tot n-o sa-ti mearga...
Ooo... Si cu siguranta nu-mi merge... De-aia am mers prin tot oraselul,aproape tinandu-ne de mana...
-Uite-o!!! Farmacia... am exclamat eu.
-Si mai mult ca sigur esti singurul care a vazut-o...
-Poate...
-Stii ca am trecut de 3 ori pe langa ea,nu?
-Poate...
-Hai sa-i luam medicamentele lu' State si sa ne intoarcem. Mi-e frig...
Cand am vazut-o asa zgribulita,doar in bluza aia subtire mi-am dat hanoracul jos si i l-am pus pe umeri.
-Mersi...
-N-ai pentru ce...
Am cumpatat medicamentele si am plecat spre hotel. Pe drum un sofer nebun si beat era sa dea peste Tea,dar am prins-o de mana si am tras-o exact la timp. Faza e ca nu a a mai vrut sa-mi dea drumul la mana pana am ajuns la hotel...
-Am ajuns! am strigat eu cand am ajuns la receptie.
-Bine! Mersi mult de tot! Va pup...
a zis profa si s-a dus la ea in camera.
-Mergem la discoteca?
-Nu stiu... Nu ma simt prea bine...
a spus ea,apoi i-a pierit culoarea din obraji si s-a prins de umarul meu.
-Esti ok? boule! cum sa o intrebi daca e ok cand e clar ca nu e ok!!!
-Nu prea...
-Nu-ti face griji... am zis eu luand-o in brate. Te duc in camera sa te odihnesti.
-Mersi...
-N-ai pentru ce...
Am carat-o in brate pana in camera ei,unde am intins-o usor pe pat.
CITEȘTI
My best summer
Teen FictionO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...