HEEI PRETENASI...
M-AM INTORS...
SI ASTEPT COMMURI DIN PARTEA TUTUROR,NU DOAR A MARIEI ILIESCU,CAREIA II DEDIC ACEST CAPITOL!!!
AI AUZIT BINE MARIA!!! ACEST CAPITOL E AL TAU!!!
P.S. AI GRIJA DE EL CA NU STIU CAND VEI MAI PRIMI INCA UNUL...
alex is out... naa he's in his bed at this hour,not like me....what am i talking there?...i'm alex...i'm crazy...
Dupa ce am mers kilometri pe jos am ajuns in sfarsit intr-o zona locuita. Dar Doamne...hainele mele de la pull & bear aratau acum ca ale saxonilor : pline de noroi,sange si transpiratie...
-Alleluiah!!! a strigat Adela vazand orasul din fata noastra.
Mai bine ar fi tacut din gura... De fapt cred ca si daca nu zicea craioveanca ceva tot ne faceau ce ne faceau... Oricum noi aratam mai bine ca saxonii si urma sa fim sclavii imparatului insusi... Ce mai privilegiu...
Oricum,am fost aruncati intr-un grajd,unde am adormit asa cum eram : jegosi si mirositori...
Adoua zi de dimineata a intrat un tip in grajd :
-Eu sunt Augusti Marcus Hadrian al treilea,si secretarul Mariei sale,Imparatul Tettis Iulius Aurelianus,noul vostru stapan.
Tipu' ala a fost destul de ok cu noi. Ne-a dus la baie,sa ne spalam,ne-a dat haine curate,si o camera cu 8 paturi,numai pentru noi.
-Acum trebuie sa va anunt ca am primit posturile pentru voi. Fetele vor fi sclavele imparatului si imparatesei,iar voi doi veti lucra la fierarie si la grajdjri.
-Am inteles... i-am raspuns noi respectuosi.
-Acim,hai,la treaba... Lucrurile astea nu se fac singure.
Am iesit in curte,impreuna cu Vlad si am mers la fierarie. Acolo,cu spatele la noi,statea un tip musculos,cu funingine pe mai tot corpul,lovind cu ciocaul o bucata de metal.
-Aici e fieraria?
-Da bobocilor! Eu sunt instructorul vostru... a spus el,apoi s-a intors in asa fel incat sa-i vedem fata.
-SPARTACUS...?!
ASTA E CAPITOLUL TAU MARIA...
NU E EXTRAORDINAR DAR LA 1:30 NU PREA MAI ARE OMU' INSPIRATIE...
CITEȘTI
My best summer
Teen FictionO vara normala,petrecuta intr-o tabara plictisitoare devine o aventura incredibila intr-un univers paralel! Va putea oare Ştefan un pusti de 15ani impreuna cu prietenii sai sa iasa dintr-o lume paralela cu a noastra?Se vor intoarce ei acasa? Pen...