Şu anda akşam olacak neredeyse.
Uyuyamadım içimdeki his beni rahat bırakmadı. Yatağımdan kalktım karnım çok açtı. Bu saatlerde yemek verilmesi gerekiyordu. Bekledim bekledim ve bekledim kimse gelmedi. Artık ben çıkmak istedim ama kapım kitliydi.
Gidip camın önüne oturup biraz dışarıyı seyrettim. Yan odadan sesler geliyordu dinlemeye çalıştım. Bir kadın birisiyle konuşuyordu götür beni buradan diyip duruyordu. Acaba kiminle konuşuyordu? dememle içeriye hemşire girdi.
Yemek getirmişti özür diledi geç getirdiği için yanıma oturdu konuşalım biraz dedi istemiyorum dedim. Lütfen dedi peki anlat ozman sen ne istiyorsun benden dedim.
Seni demesiyle psikopat doktor odaya girdi. Nedensizce hemşireye bağırmaya başladı. Hemşire özür dilerim dedi ve odadan çıktı. Bana sorular sormaya başladı yüzüne bile bakmıyordum.
Bağırdı bana yine vurmaya çalıştı cevap ver diyip durdu elini kaldırıp vurmaya kalktı ayağa kalktım bileğini tuttum ve ben ona vurdum. Yere düşer düşmez boğazına atladım.
Onu boğmaya çalıştım okadar çok kızgındım ki suratımdan , yüzümden sadece öfke ve yalnızlığım okunuyordu. Doktor can çekişiyordu. Cebinden şırınga çıkartıp boynuma sapladı. Başım dönüyordu ayağa kalktım birden yere çakıldım. Doktor
- "hedefime ulaştığımda ozaman benden kurtulacaksın ozmana kadar beni asla öldüremezsin!!"dedi ve pis pis güldü kapıyı çok sakin bir şekilde kapatıp gitti. Sanırım öfkeyi , siniri , kızgınlığı , üzüntüyü o öğretmişti bana.
Beni yerde öylece bırakıp gitti. Bütün gün orda öyle yattım. Gece odaya birini getirdiler hemşire beni yerden kaldırdı,-Yerde ne işin var senin ?
-Hiç...Dedim sadece. Kolumdan tutup kaldırdı yatağıma yatırdı. sonra odaya bir yatak daha getirmişlerdi. Gözlerim ağrıyordu doktorun yaptığı iğne neydi ? herşey bulanıktı, hareket edecek halim kalmamıştı, sadece öylece bakıyordum. Birini getirdiler odama bir kız çocuğu daha çok küçük sanırım benden de küçüktü bana bakan korkulu gözleri görebiliyordum.
Ona baktığımı anladığında uzun saçlarını gözünün önüne getirdi. Hemşire oda artık burada seninle kalacak dedi ona iyi davran diyip çıktı . Yatağa oturdu beni seyretmeye başladı, gözlerimi açamıyordum artık yavaşça yatağıma yattım ve sanırım o bana bakarken uyuya kaldım.
Artık yalnız değildim...