--GİZLİ SIRLAR--

49 6 0
                                    

İrkerek uyanmıştım. Rüya gördüğümü sanıyordum ama herşey gerçekmiş.
Uyandığımda oda hala karanlıktı yoksa hala akşam mıydı? Yatağımdan kalktım ortalıkta dolaştım olanları düşünüyordum .
Yürürken ayağıma birşey takıldı küçük bir zarf merak ettim tam açıp okuyacakken geziye gidenler daha yeni gelmişlerdi. Onun sesini duyduğum gibi sonunda bu pislik yerden kurtuluyorum dedim ve hemşire odaya girdi mektubu görmesin diye arkama saklamıştım . Hadi yürü kendi odana gidiyoruz dedi yüzümde bir gülümseme oluştu. Odaya gittiğimizde direk camın önüne gidip güneşe baktım. Gün ışığı na okadar çok muhtaç kalmışım ki. Bir gece sanki bir sene gibiydi. Gelen otobüsleri izledim gözüm Cary'deydi. Ama onu göremedim endişelenmeye başladım. Kapı açılmıştı gelen Cary'di. Koşarak bana sarıldı bende ona sarıldım. Gözlerimin içine baktı ve seni okadar çok özledim ki keşke gitmeseydim hiçbirşey yoktu müze diye bir yere gittik okadar sen neler yaptın bensiz ?diye sordu. Bende neler olduğunu ona anlatmak istemedim. Korkmasını, endişelenmesini istemiyordum. Bende anlamasın diye bi gülücük attım herşey yolundaydı dedim. Sevindim ben biraz yorgunum uzanacağım dedi ve gidip yatağına yatıp biraz uyudu. Bende camın önünde dün olanları düşünüyordum. Hemşire odaya gelip seninle biri gorüşmek istiyor dedi şaşkın gözlerle ona bakıyordum yanlış geldin sanırım dedim. Sen Kutsal değilmisin ? Diye sordu evet benim ama beni kim ziyaret edebilir ki ? Dedim artık orasınıda sen düşün dedi.
Ziyaretçi odasına indik. Hemşire işte orada dedi ben sizi yalnız bırakıyım dedi ve gitti.
Önünü döndü;

-Merhaba Kutsal.
-Sen kimsin ? Diye sordum.
-Otur lütfen sana anlatmam gereken çok şey var.
-önce kim olduğu söyle m
-Otur herşeyi öğreneceksin zaten.

Bende oturmuştum. Anlat dinliyorum dedim .
Ben nasıl desem şey ben senin teyzenim dedi. Şaşkın gözlerle ona bakıyordum teyze teyze ne demek diye sordum ? Teyze demek annenin kız kardeşiyim dedi. Gözlerimi ona diktim ayağa kalkıp masaya iki elimle vurdum sen birden karşıma çıkmış ben senin annenin kız kardeşiyim mi diyorsun ?!! 
Lan ne hakla bunu yaparsın sana inanacağımı  nerden çıkardın aptal olmalısın ? Diye bağırdım oda ayağa kalktı sakin ol lütfen sana herşeyi ;

-anlatacağım bağırma yeterki.
-Bırak dokunma bana yalanlar yeterince yetiyor! Bide senin abuk subuk şeylerinle uğraşamam teyzemmiş.

dedim ve gülmeye başladım. Kutsal  lütfen beni dinlemen gerek yalvarırım bağırma lütfen sana gerçek hayatını anlatmak için buradayım. Lütfen dinle beni lütfen dedi . Bende sadece 5 dakika sonra defolup gideceksin dedim!! Tamam nasıl istersen dedi .
Koltuğa geri oturdum onu dinlemeye başladım ne dese inanmayacaktım ama gitsin diye yapıyordum. Anlatmaya başladı öncelikle doktorunun seni gördüğümden haberi yok hemşireye biraz para verdim ondan izin verdi doktorun burda olduğumu öğrenirse bu iğrenç hayata devam etmek zorunda kalacaksın o yüzden sessiz bir şekilde beni dinle dedi .
Başla yoksa gideceğim dedim . Tamam tamam sakin ol sadece;

-Senin annen ölmedi yaşıyor !

-ne saçmalıyorsun sen lan aptal benim annem olmadı anladınmı olmadı lanet olsun ki olmadı!! Bana bu sefil hayatı o verdi bunu o beynine sok!!

- Kutsal yalvarırım bi dinle beni bağırma lütfen bağırma !

diyip durdu çabuk ol işim var dedim onu öldürmemek için kendimi zor tutuyorum.

- Annen seni buraya bırakmadı, annen ölmedi senin annen yıllarca seni aradı anlıyormusun. Senin o doktorun seni........

demesiyle doktor içeri girdi o kadına bağırdı çık dışarı senin ne işin var burada! ? Çabuk defol diye bağırdı! kolundan tutup dışarı sürüklüyordu;

- hey dur dur ne yapıyorsun sen!
-Sen karışma !!

dedi bana o kadın da bana Kutsal benim adım Sezin bak bunu al dedi ve elime bir kağıt sıkıştırdı. Doktora gösterme asla dedi kulağıma. Doktor yürü çık dışarı artık diye bağırıyordu! Onu dışarı çıkarırken bende hızla odama gittim. Cary hala uyuyordu uyanmasını istemiyordum zaten. Yatağıma oturdum tam mektubu açarken doktor içeri girdi direk buruşturup yatağımın altına attım üstüme doğru yürümeye başladı ne dedi o kaltak sana diye sordu?
Seninle ilgili birşey diyordu zaten o sırada sen odaya girdin okadar dedim. Yalan söyleme bana diye bağırdı! Ayağa kalktım ne yalanı lan neden yalan söyleyeyim sana yeter artık çık git. Bukadar dedik bu kadar neyini anlamıyorsun bu...ka...dar diye bağırdım! peki dediğin gibi olsun bu kadar olsun ama ben birşeyler öğrenirsem canın çok yanar bunu bil !
- napııcaksın yine karanlık odaya kapatıp dövücekmisin hiç durma ordan korktuğumu sanıyorsun çok aptalsın demektir .

Ve sinirli bir şekilde bir şey demeden kapıyı çarpıp gitti. Bu kadar sese rağmen Cary  hala uyuyordu kafamı eğip yatağın altına baktım. Mektubu alıp yatağıma geri oturdum kapının oraya baktım ayak sesi falan geliyormu diye . Ortam sakindi mektubu açtım ve...

--YALNIZ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin