KABUS İÇİNDE UYANDIM !
İrkerek uyandıktan sonra hemen Cary'nin yatağına baktım hala yoktu.
Saate baktım uzun süre uyumuşum gözlerimi ovuşturdum, ayağa kalkıp hemşireyi çağırdım noldu diye sordu ?-Cary nerde?
- görmedim bilmiyorum
- Nasıl bilmiyorsun hasta bakıcı olan sensin!¡
- Bana sesini yükseltme bilmiyorum dedim işte!!Dedi ve gitti. Dışarı çıkmama izin yoktu gece yarısı olmuştu.
Bir plan yaptım temizlikçiyi çağırıp buraya kustum temizler misin diye sordum?
Geliyorum diye seslendi o içeri girer girmez hemen arkasından ben dışarı çıktım yaşlı olduğu için fark etmedi sanırım.
Sağıma soluma bakıp biri geçiyormu diye baktım hemşireler vardı sohpete daldıklarını gördüm o yüzden hızlı bir şekilde aşağıya indim tekrar etrafımı kontrol ettim odalara tek tek baktım Cary hiçbir yerde yoktu çıldırmak üzereyken bı çığlık sesi duydum.
-AAAAAAAAAA!!!!!Hemen çığlığın geldiği yere doğru koştum biri arkamdan hey sen nereye dur bakalım diye seslendi dönüp baktım güvenlik olduğunu fark ettim. Sağıma soluma baktım ve sağda açık bir oda gördüm hemen oraya doğru koştum oda peşimden geldi.
Hemen o beni görmeden odaya girip kapıyı kapattım soluk soluğa kalmıştım odanın camından ne tarafa gittiğine baktım hala beni arıyordu bende bir süre orda bekledikten sonra kapıyı yavaşça açıp tam kafamı çıkarmadan etrafa bir göz gezdirdim. Kimseyi göremeyince odadan çıktım yine odalara bakmaya devam ettim hiç birşey yoktu odalarda. Bende bodruma inmeye karar verdim sessiz olmaya çalıştıkça sanki daha çok gürültü yapıyordum.
Bodruma indikten sonra ışıkları aradım ama heryer kap karanlıktı hiç birşey göremiyordum zar zor ilerleyip oradaki odalara da baktım yine hepsi boştu bir alt kata daha inecektim ama gerek yoktu çünkü orada sadece deliler vardı. Yukarı doğru çıkmaya başlarken bir ses geldi hemen geri döndüm koridorun sonundan biri nefes alıyordu yavaş yavaş karanlıkta ilerlemeye çalıştım yürürken ayağım bir şeye takıldı ve yere düştüm ayağa kalkıyım derken birşey ayağımdan tutup beni karanlığa doğru hızla çekti bağırmama rağmen sesimi ben bile duyamıyordum...