Korkuyorum!
Uyandığımda gözlerimi açar açmaz karşımda o kızı gördüm irkerek gözlerine baktım yemyeşildi. Bana dik dik bakıyordu . Ona ne var neden bakıyorsun dedim .Sustu öylece birbirimize baktık. Aradan zaman geçince hemşire odaya girdi. Cary ne yapıyorsun öyle dedi? Hemşireye sordum adı Cary'mi ? diye evet Cary dedi. Alıp yatağına yatıracaktı. Hemşire Cary'e dokunur dokunmaz Cary çığlık attı .
Hemşireye bağırmaya başladı . Ağlayan sesle bağırıyordu , anlıyordum sesi titremeye başladı. Ben sadece uzaktan ona bakabildim, hemşire diğer hemşirelerden yardım istedi. Cary çok korkuyordu hissediyordum sanırım daha 10 yaşındaydı.
Ona ne olmuştu ,neden buraya geldi ? Diğer hemşireler de geldiler hepsi onu tuttu. Cary yüksek sesle bağırmaya devam ediyordu, hayır hayır diyip duruyordu. Tüylerim diken diken olmuştu ona sakinleştirici verdiler yatağa bağlayıp gittiler. Ben olduğum yerde kaldım. Gözlerine bakmaya korkuyordum çünkü canı çok yanıyordu biliyorum. Onun korku dolu gözleriyle karşılaşmaktan daha kötü birşey yoktu şu anda. Yavaşça kafamı çevirdim , ona baktım gözünden minik bir yaş damladı.
Yanına yaklaştım çömelip göz yaşını silmek istedim . Benim yere oturmamla Cary bileğimden tuttu irktim, korktum. Sessiz bir şekilde "annemi özledim" dedi. Bende ona annemi bilmiyorum onu , özleyemiyorum sadece ondan nefret ediyorum. Dememle Cary' nin uyuduğunu gördüm , saçını okşayıp ayağa kalktım doktor odaya girmişti. Benimle gel dedi. asla! Dedim kolumdan tuttu bırak beni dedim ama nafile umurunda değildi. Beni bodrum katına götürdü orada bir odaya kapattı çok garip bir koltuk gibi birşey vardi. Oraya otur dedi neden oturucakmışım? dedim beni itti oraya oturduğum gibi kolum ve ayaklarım kitlenmişti . Ne oluyordu anlayamıyordum ? Doktor bana ne yapmaya çalışıyordu ? Anlayamıyordum bir ışık tuttu gözüme göz bebeğimi inceledi sanırım 12 tane iğne yaptı uyuya kalmışım uyandığımda odamdaydım hemşire notlar alıyordu bana ne oldu? Dedim bilmiyorum doktor birşey söylemedi dedi. Hemşire kalktı gidiyordu elinden tuttum Cary buraya neden geldi ? Diye sordum-bunu sana anlatamam...
-lütfen bilmek istiyorum.
-Peki kimseye benim söylediğimi söyleme
-Söylemem anlat artık.
-Cary annesini kaybettikten sonra kendine fazla gelememiş. Babası başka bir kadınla evlenmiş kadın ona şiddet uygulayıp durmuş onunda ruhhsal sağlığı bozulmuş kendi kendine konuşmaya başlamış. Babasıda onu buraya yollamış.Ben çok şaşkın bir suratla hemşireye baktım hemşire bana çok şanslısın o yüzden üzülüp durma dedi ve çıktı. Hemşire doğru söylüyordu ben o sevgiyi tadamamıştım hayatım iğrenç diyip duruyorudum.
Benim hayatım iğrençse Cary ' ninki nasıl dı acaba? Neyse . Gece olmuştu uyumaya çalıştım. Birşey hissetmeye başladım kafamı çevirdim Cary bana bakıyordu ne oldu dedim ? "Annemi özledim" dedi. Yatağımdan kalktım ve ona sarıldım onun uyumasını beklerken bende uyuya kalmıştım
. O gün ilk defa bu kadar sevgi dolu bir şey yaşadım Cary ' nin üzülmediğini görüyordum buda beni mutlu etmişti sanırım kardeş kelimesini Cary ile öğrenecektim...