--KARDEŞİM--

40 5 0
                                    

Psikopat gidiyormuydu?
Mutluydum. Ondan kurtulabilecektim. Ondan öyle nefret ediyordum ki gitmesi için herşeyi yapabilirdim.
Ve sanırım birazcık oyunculuk yapacağım kahkaha atarak yatağımdan kalktım. Cary'nin yanına gittim, ona baktım, başını okşadım başına dokunmamla hemen uyandı. Kocaman gözlerini dikip bana baktı neoldu bir şey mi var diye sordum? Hayır yok dedi ve gülümsedi.

- Dün beni çok korkuttun sana birşey oldu sandım. --        -Neden neoldu ki bana?
- Baygınlık geçirdin ben öldüğünü düşündüm tenin benbeyazdı hemen hemşireyi çağırdım.
- Korkma üvey annem yüzünden öyle baygınlık geçirebiliyorum bazen.

Şaşkın gözlerle ona baktım nasıl yani anlatırmısın bana diye sordum?

-Benim annem olacak yani üvey annem ben daha dokuz yaşındayken kafama sopa ile vurmuştu iki ay komada yattım. Sonra iğleştiğimde eve gittik ben baygınlık geçirip durdum. Doktor beyin hasar gördüğü için oluyor dedi.

Şaşkın gözlerle ona bakıyordum hemen ona sıkı sıkı sarıldım. ben kimsenin senin canını acıtmasına izin vermem anladınmı bunu sakın unutma dedim. Omzuma doğru ağladığını fark ettim. Titreyen bir ses tonuyla Seni çok seviyorum abim benim dedi.
O an ona daha sıkı sarıldım bende seni çok seviyorum kardeşim benim dedim. Bir süre öyle kaldık. Tamam yeter bu kadar duygusallık dedim göz yaşlarını sildim hadi kalk üstünü değiştir birazdan hemşire gelir yemek saati yaklaştı dedim. Tamam dedi gülümsedi. O an yanağında bi çukurluk gördüm endişeli bir şekilde bidakka Cary yanağına ne oldu senin diye sordum? Oda korkmaya başladı ne olmuş yanağıma !? Güldüğünde fark ettim çukurluk oldu gibi dedim. Cary gülmeye başladı. Neoldu ne gülüyosun? Ona "gamze"derler kötü bir şey değil korkma dedi. ben nerden bileyim bu pislik yerden çıktığımmı var? Anca bana öğrettikleri kadar şey biliyorum dedim ve bende gülmeye başladım. Neyse hadi sen giyin bakalım dedim. Cary giyindim dedi. Şey acaba yine saçımı öyle toplarmısın diye sordu? Elbette yüzümü güldüren insan için herşeyi yaparım hadi gel bakalım dedim. Ben onun saçını toplarken kahpe doktor odaya girdi. O odaya girer girmez içimden sakin ol sakın birşey yapma dedim. Kapıyı açar açmaz aptal aptal gülmeye başladı sinirlendim sakin bir tavırla neden güldüğünü öğrenebilirmiyim acaba diye sordum? Saç topluyorsun kız gibi görünüyorsun ona gülüyorum dedi. Cary sanane bundan bu seni hiç ilgilendirmez dedi sert bir tavırla!! Cary sakin olurmusun lütfen sana böyle demeye hakkı yok ama dedi. Doktor lafa atladı siz ne güzel deli ikili olmuşsunuz öyle dedi. Elimi yumruk yaptım kendimi zor tutuyordum o an küçük bir elin yumruğumu tuttuğunu gördüm sakin ol dedi Cary bana o an içim birden yumuşadı. Ne istiyorsun diye sordum kahpeye? Yemek saatiniz geldi gidinde zıkkımlanın dedi ve kapıyı hızla çarpıp gitti kapıya doğru gittim Cary elimi tuttu dur yapma sakin ol dedi gözlerimi yumdum ve derin bir nefes alıp sakinim dedim. Cary'e dönüp sakinim korkma diyip bir gülücük attım hadi gel gidelim kahpenin dediğini yapıp bir zıkkımlanalım dedim ve Cary ile birden gülmeye başladık hadi gel dedim tamam dedi ve aşağı indik. Yemeğimizi yiyip odaya çıktık. Hemşire odaya girdi Cary gel bakalım seninle görüşmek isteyen biri var dedi. Bidakka dedim kim görüşecek onunla bu seni ilgilendirirmi diye sordu ? Cary lafa atlayıp evet ilgilendirir çünkü o benim ağabeyim dedi. Peki ozman babası geldi onu görmek istiyormuş dedi. Cary bana baktı bende ona baktım gözlerimi git der gibi kırptım oda gülümsedi. Hemen hemşire ile aşağı indi. Bende yatağıma uzandım ellerimi başımın arkasına aldım kahpe böyle yapmaya devam ederse ben kendimi nasıl tutacaktım? Diye düşünüp durdum müfettişlerin gelmesine bir gün kalmıştı belki bana vurursa elimde bir koz olur diye düşünüyordum onu sinir etmeye çalışacaktım. Sonra yatağıma oturdum saçlarımla oynamaya başladım baya uzamışlardı. Aklıma bir fikir daha gelmişti  bir gün için pislik kralı yapmaya karar verdim bakımsızlık belki bir işe yarardı. Birden kapı yavaşça açıldı dikkatlice baktım gelen Cary'di ağlıyordu hemen yanına gittim. Neoldu denen ağlıyorsun? Şey babam dediki o kadından boşanmış ve beni buradan almak istiyormuş bende birşey demeden kaçtım. Cary gidecekmisin dedim Cary gözlerini siliyordu üst üste akan göz yaşları bir türlü durmuyordu dizlerimin üstüne çöktüm ağlama ve anlat lütfen dedim. Ben şey ben gidebilirim dedi gözlerim doldu içim yani kalbim acıyordu. Gitmesen olmuyormu ben sana çok alıştım ben sensiz kardeşim gitmesen gidersen ben nasıl güleceğim sabah gözlerimi açtığımda kime bakacağım kimin kalkıp başını okşayıp saçını toplayacaktım? Dedim ağlıyordum sesim titriyordu düşüncesi bile kötüydü Cary bana sıkı sıkı sarıldı ozman daha çok ağladım oda ağlıyordu kulağına Cary bana kimse sarılmadı sen gidersen kimsede sarılmayacak adım gibi eminim ben yalnızım hemde çok sen yokken sevgi nedir aile nedir gülmek nedir bilmezdim güldüğümde hep dayak yerdim Cary ağlama yalvarirım deme böyle dedi. Gideceksin öyle mi dedim çok üzgünüm ama evet dedi titreyen bir sesle. Sinirlendim Cary'i ittim ve ayağa kalktım. Lanet olsun be beni yarım bırakıp durdunuz sizden nefret ediyorum şunu unutma Cary sen bana gülümsemeyi öğrettin aileyi öğrettin şimdide onları benden çalıp gidiyorsun dedim!! Ve Allah benim belamı versin yazık çok yazık dedim ve hızla aşağı indim Cary dur lütfen gitme dedi ve yere çöküp ağladı gitme yalvarirım gitme!!!

--YALNIZ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin