16.

3.4K 168 5
                                    


Reggel elgémberedett végtagokkal próbáltam kikecmeregni az ágyból, ahol Mikey teljesen rám csavarodva aludt. Pár percig csak tanulmányoztam békés arcát, amin most egyetlen egy ránc sem volt. Szempillái néha-néha megrebbentek, de nem kelt fel. Próbáltam a derekamra csavart karját leszedni, de minden próbálkozásommal, csak egyre jobban szorított magához. Inkább feladtam és tovább feküdtem abban a pozícióban, amiben még este valamikor elaludtunk. A bejárati ajtó hangosan becsapódott a gyomrom, pedig ugyan abban az időben össze rándult. Itthon van, és valószínűleg megfog ölni, ha Mike-al egy ágyban talál! Most nem érdekelt, hogy Mike alszik minden erőm bevetve lefejtettem a fiú karját és lábát magamról, majd amilyen gyorsan csak tudtam kimentem a folyosóra, ahol nagy meglepetésemre Luke, Ash és Calum mosolygós arcával találtam szembe magam.

- Jézusom! Mit kerestek itt? - Egy megkönnyebbült sóhaj után össze fontam magam előtt karom, majd úgy néztem végig a három jómadáron.

- Mi csak Mike-ot keressük, netán itt van? - Kezdi el húzogatni a szemöldökét Ash.

- Bent alszik! - Mutatok a csukott ajtóra, majd kikerülve őket lesétálok a konyhába. Fura, apa már ilyenkor rég a kanapén van és húzza a lóbőrt, de most hűlt helye sincs. Nem nagyon foglalkozom vele, mert addig is nyugtom lehet. Gyorsan felrakok egy adag kávét főni, majd elő veszem a vajat a lekvárt és elkezdek szendvicseket gyártani.

- Azt hittem, legalább lefeküdtetek! - Csörtet be a konyhába Calum, majd levágja magát az egyik székre.

- Erre benyitok a szobába, és ott fekszik ruhástól az ágyban! - Arcán mintha csalódottság futna végig.

- Mit vártál, hogy majd lefekszem egy olyan fiúval, akit alig 2 hete ismerek? - Vonom fel a szemöldököm, majd kitöltök két pohárba kávét, egyiket Mike-nak másikat magamnak.

- Igazából mind azt hittük! - Jön be a konyhába Ash mögötte Luke és egy álmos Mike.

- Igazán kedvesek vagytok! - Küldök feléjük egy hamiskás mosolyt. Mike halkan köszön, egyet, majd miután a kezébe nyomtam a bögrét hálásan rám mosolyog.

- Héj, mi nem kapunk? - Háborodik fel Luke.

- Szolgáld ki magad! - Rántok vállat, tudja jól, hogy mi hol van. A szőke sóhajt egyet, majd kiszolgálja magát. Miután megreggeliztem (persze a fiúknak is kellett csinálnom szendvicset) felindultam a szobámba, hogy rendbe szedjem magam, bár nem nagyon érdekelt, hogy hogy jelenek meg előttük. Szekrényemből kivettem egy fekete cica nadrágot és egy szürke pulcsit, majd a fürdőbe igyekeztem. Levettem a tegnapi ruháim, majd vettem egy gyors zuhanyt. Nem volt most kedvem hajat mosni, így csak felkötöttem egy laza kontyba, majd gyors magamra vettem a ruháim. Fogat mostam, majd jó alaposan szemügyre vettem magam a tükörben. Szerencsére már a lila foltok eltűntek az arcomról, így nem kellett smink magamra raktam a szemüvegem, és már mentem is vissza a nappaliba, ahol már csak Luke, Cal, és Ash ült.

- Mike haza ment átöltözni, de jön vissza! - Magyarázza Calum. Én csak bólintok egyet, majd leülök a fotelba lábaim magam mellé húzom, és csak nézek ki a fejemből.

- Itt vagyok! - Csapódik be az ajtó, majd Mike mosolygós fejével találom magam szembe. Egy sima fekete farmert, egy fekete Rolling Stones feliratú pólót visel lábain, pedig bakancs.

Rendben, és akkor most csináljunk is valamit, mert halálra unom magam! - Kezd el nyávogni Luke.

- Nekem mindegy, hogy mit csinálunk, de úgy csináljuk, hogy este nekem és Page-nek programunk van! - Egy hatalmas mosoly jelenik meg az arcán, majd rám kacsint egyet. Én csak megforgatom a szemem, majd hirtelen valahol meghallom a telefonom csörgését. Halljuk mind a zenét, de nem találjuk a készüléket. Úgy hallom a kanéból jön, így rá vetem magam Luke-ra, majd a háta mögött kezdek el kotorászni.

- Megvan! - Emelem fel diadal ittasan a kezem, amiben a készülék, még mindig csörög. Miután sikeresen felálltam Luke-ról elhúzom a zöld kis ikont, majd a fülemhez emelem a telefont.

- Page te vagy az? - Hallom meg apám hangját a vonal másik végén.

- Igen, szia! - Átsétálok a konyhába, hogy a fiúk ne tudjanak hallgatózni.

- Azért hívlak, mert most pár napig nem leszek otthon! - Hangján hallom, hogy nem éppen józan állapotában hívott fel.

- Rendben, de hol vagy? - Nem aggódom érte, de jó lenne tudni, hogy azért nem egy börtönben csücsül épp.

- Nem mindegy az neked? Majd megyek! - Azzal már rám is csapta a telefont. Hát jó, ha ő így akkor én is! Nem érdekel, hogy nincs itthon nekem csak nyugalmat ad.

- Ki volt az? - Néz rám kíváncsian Ash.

- Csak az apám! - Rántok vállat, majd vissza ülök az előző helyemre.

Akkor, mik a tervek? - Néz körbe rajtunk Calum.

- Nekem mindegy, csak had hozzam Sasha-t! - Emeli ki zsebéből telefonját, majd gondolom én sms-t ír a lánynak.

- Menjünk el moziba! - Veti fel a remek ötletet Mike.

Felőlem! - Sóhajtok fel. Miután nagy nehézségek árán eldöntöttük, hogy mit is nézünk meg a moziba elindultunk a buszmegállóba, ahol találkoztunk Sasha-val.

- Mindenki nyugodjon már le! - Ordítom el magam, mikor már a buszon ülünk. Ezekkel nem lehet normálisan tömeg közlekedni. Luke és Sahsa folyamatosan egymás száját fedezték fel, Calum egy nála jóval idősebb nőt próbált épp fűzni, Ash lányos hangon sipítozott, hogy ő már pedig leakar ülni, mert fájnak a lábai,és hogy mért kellett átadnia a helyét egy terhes nőnek, Mike pedig csak simán Mike. Mind az 5 ember figyelmét felkeltettem, és talán a többi utasét is.

- Esküszöm, ezek után soha többé nem közlekedek veletek! - Szállok le a buszról, majd dühösen megindulok a pláza felé.

- Ajjaj, anyu, berágott! - Kezd el nevetni Ash, majd karját átveti vállamon. Én csak megajándékozom egy szúrós pillantással de ő csak rám nevet, majd továbbra is mellettem sétál.

- Na, most akkor én elmegyek megvenni a jegyeket Calum-al, ti Ash, és Mike vegyetek kaját, Luke ti csak csináljátok, amit az elmúlt 20 percben! - Kézen ragadom a kreol srácot, majd a jegyárus felé kezdem el húzni.

- Mért nem Mike-ot hoztad magaddal? - Néz le rám.

- Mert? Őt kellett volna? - Vonom fel szemöldököm.

- Hát látszott rajta, hogy rosszul esett neki, hogy engem hoztál! - Fejével a két fiú felé bök, én is abba az irányba fordulok, majd tekintetem találkozik Mike-val, aki gyorsan a másik irányba kapja a fejét. Én csak megrántom a vállam, majd a gyors megveszem a 6 jegyet, és vissza megyünk a többiekhez. Miután Ash és Mike vissza jött elindulunk a terem felé, ahol már nagyon sokan ültek bent. Felsétálunk a legtetejére, majd mikor épp készültem leülni egy ismerős hang üti meg a fülem amitől a szívem rögtön kihagy egy ütemet, és még levegőt is elfelejtek venni.

Save me Clifford! ( befejezett)Where stories live. Discover now