Herkesin gölgesinde kalmak nedir bilir misiniz?.Bir figüran gibi olmasamda olur.Adım Ayza.Ay gibi güzel yüzlü kız demekmiş.Kesinlikle ismimin anlamını taşımadığımı düşünüyorum.Hayatım o kadar acınası ki.Başımda ne anne var ne baba.Annem 18 sene önce beni doğum yaparken vefat etti.Her seferinde keşke hiç doğmasaydım diyorum.Sonuçta benim yüzümden öldü.Eğer ben doğmasaydım,ablam ve abim annesiz kalmayacaklardı.Aa birde babasız.Annemin vefatından sonra babam 3 çocuğa tek başıma nasıl bakarım düşüncesi ile evi terketmiş.Annemi sadece fotoğraflardan tanımak nedir bilir misiniz?.
Ablam,32 yaşında oldukça olgun bir kadındır.Daha 14 yaşında hem abime hem bana bakması gerçekten alkışlanacak bir durum.Dubleks evde ablam,eniştem,abim ve ben kalmaktayız.Eniştem yani Ekrem eniştem bana bu yaşıma kadar babam gibi davrandı.Abimle aramda zaten 4 yaş var.Ekrem eniştem hem benim hemde Ayaz abimin babası oldu.En kötüsüde ne biliyor musunuz?.Veli toplantılarında çocuklarını öven annelerinin çenesini sustaracak bir annemin olmaması.Ne mutlu ablama bunu yaşattılar.Ama benim yüzümden abim bunu yaşayamadı.Ona yaşatamadım.Kendimi o kadar çok suçluyorum ki her şeyin sorumlusu benim.
Eski okulumun 2 sokak üstünde bir cafede çalışmaya başladım.Artık büyüdüm,ne ablama ne enişteme ne de abime yük olmak istemiyorum.2.günüm burada.Okulun bütün kendini cool sananlar mı desem,kekolarımı desem,zengin züppelerimi desem hepsi çıkışlarda hemen buraya damlıyorlar.Bazen düşünüyorum gidecek yerleri olmadıklarını.Birde kankalarını arayıp 'kanka ben yıldız cafedeyim bak şu da var buda takılıyoruz gelsene' demeleri,ha birde son kelimeyi ağızlarını yayarak söylemeleri yok mu ,ağızlarının ortasına yapıştırasım geliyor.Yine o günlerden birindeyiz.6 arkadaş grubu yerini aldı bile.4 kız 2 erkek.4 kızın hepsi yüksek bel pantolon ve dar , kısa göbeği açık bir basic tişört giymiş.Artık bu kombinlerinden kusasım geldi.Buraya gelenlerin çoğu böyle 12-15 yaş grubu kızlarımız.Havalı havalı konuşma tarzlarıyla,masalarına beni çağırdılar.
-Bakar mısın
+Buyrun
Aralarında beni görünce kıs kıs gülmeye başlayıp fısır fısır bir şeyler demeye başladılar.İnsanlar o kadar acımasız ki ben onların dibindeyim ve benimle dalga geçiyorlar.'Tipe bak'-'Mağaradan 5 yıl sonra çıkmış ayı'.
+ıhım ıhım
-1 ice tea,2 cola,1 sprite,1
Biri atlayarak;
-Birde çay
diğer kız,
-ay çay mı kaldı memo yhaa
2 yandaşı gülmeye başlar.Allahım beni neyle sınıyorsun!.
çay isteyen çocuk;
-cola alıyım bende.
Servislerini başka bir arkadaşa yollattırdım çünkü onların çenelerini çekemicem.3.masadan kalkan çocuk bana doğru yaklaşmaya başladı.Parıldıyor resmen.Öyle yakışıklı ki.Gelene kadar gözlerimi ondan alamadım.Karşımda dikilip gözlerimin içine baktı.
+Merhaba,bir haftadır seni takip ediyorum.Yanlış anlamanı istemem.Ama senden çok hoşlanıyorum.Bunu dile getirmek istedim.
Dilim tutuldu resmen yutkunamadım.Biri beni seviyor.Hemde seven kişi,o kadar yakışıklı ki.O kadar güzel bakıyor ki gözlerime.
Aniden 3.masadan gülme sesleri geldi.Yakışıklı çocuk masaya dönerek,
+Oldumu bak dedim?.
-Anlamadım?.
Dedim.
+Kusura bakma ya D-C oynuyorduk.Zaten anlamışsındır.Sana bakma ihtimalim %1 gibi bir oran
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ.
ChickLitKüçük bir kız hayal edin.Küçücük bedeni ile hayata karşı geldiğini,hayata tutunmaya çalıştığını,ama her seferinde sonu acı ile bittiğini.O kızın büyüdüğünü hayal edin.Karşınızda o küçük kız artık yok,yoksa var mı?.O acıları dinebildi mi?. Açılan de...