*Sonja szemszöge*
Egy órája beszéltünk Cameronnal és egy órája, hogy készült az a kép. Nem tudom mit higgyek. A legjobb lesz ha áthívom Lizt.
Írtam neki egy üzenetet és nem kellett sok idő, hogy válaszoljon.
Fél óra múlva már a kanapén ültünk egy bögre teával a kezünkben, én pedig elmondtam neki mindent.- Szerintem menj utána. - mondta Liz hosszas hallgatás után.
- A gyerekeket hova rakom? - néztem rá.
- Vigyázunk rájuk. Csak menj és tedd rendbe ezt az egészet. - sóhajtott és egy halvány mosoly futott végig arcán. - Tudod melyik hotelben van?
- Tudom persze. Mindent. - mondtam izgatottan. - Nézek repülőt! - kiáltottam vissza a lépcsőről és a laptopért siettem.
Pechemre két óra múlva indul a gépem. Egy kisebb táskába dobáltam ruhákat és egyéb fontos dolgokat, addig Liz összeszedte a gyerekeket és elindultak.
*Cameron szemszöge*
A szememmel Aaront kerestem, de mikor láttam, hogy egy lánnyal beszélget, inkább visszafordultam.
Lézengtem egy darabig az egyre csak növekvő tömegben és ismerősöket kerestem.- Cameron, végre! - hallottam meg egy ismerős hangot magam mögött.
Mr. Fisher és pár ismeretlen ember állt a bárnál. Elindultam feléjük és út közben felkaptam az egyik asztalról egy pohár bort.
- Jó estét Uraim! - köszöntem illedelmesen és kezet fogtam velük.
- Hogy telik az este? - kérdezte az egyik ismeretlen.
- Köszönöm igazán jól. Nem gondoltam, hogy novemberben, ráadásul New Yorkban melegem lesz egy tetőn. - nevettem és nagyot kortyoltam a borból.
A kesernyés íze összehúzta a számat, mégis a vége igazán édes volt.
- Holnap egy különleges fotózásunk lesz, szóval szeretném, ha hatra jönnétek a stúdióba. - fordult hozzám Gary. - Hallottam, hogy nem jöttök ki jól Melissával. Szeretném, ha ez a kapcsolat is megváltozna, mert különben nem fog menni a munka! - fordította komolyra a szót, de azért a végén eleresztett egy halvány mosolyt. - Most pedig élvezd ki a bulit. - kacsintott.
Mégis, hogy tudnám élvezni ezt a cirkuszt...
*Sonja szemszöge*
Még van fél órám, hogy elérjem a gépemet. Egyenesen a beszállókapuhoz mentem és előkerestem a jegyeimet.
Elfoglaltam a helyemet és kényelembe helyeztem magamat. Csak most tudatosult bennem, hogy mire is vállalkoztam. Hat órás utat kell most végig ülnöm és még csak azt sem tudom, hogyan jutok el a hotelig.Végül eszembe jutott Lorenzo. Ő is New Yorkban van, ráadásul Cameronnal. Írtam neki egy rövid üzenetet, hogy kitud-e jönni értem a reptérre és nem sokkal később válaszolt is. Persze megkértem, hogy ne szóljon Camnek az egészről.
Elmondhatatlanul izgulok és még csak fogalmam sincs arról, hogy jól döntöttem-e.
*Cameron szemszöge*
A parti nagyon lassan és elég csendesen telt. Még csak tíz óra, de már azon gondolkodom, hogy itt hagyom az egészet, mikor Rose ült le mellém.
- Mennyit ittál? - kérdeztem nevetve, majd csillogó szemeivel rám tekintett.
- Ne kérdezd! - tört ki belőle a nevetés. - Te se nézel ki túl józanul. - hunyorította a szemét.
YOU ARE READING
Far From You | 2. /BEFEJEZETT/
RomanceSodródtam Cameronnal és követtem, ahogyan húzott New York élettel teli utcáin.